English

رقیب پرسپولیس شبانه وارد تهران شد

رقیب قطری پرسپولیس در آخرین ساعات شب گذشته وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد و مورد استقبال رسمی باشگاه تهرانی قرار گرفت.

رقیب پرسپولیس شبانه وارد تهران شد

به گزارش خبرگزاری موج، کاروان الریان در حالی شب گذشته وارد تهران شد که در این کاروان قطری ها 20 بازیکن به همراه خود دارند و نزدیک به 15 نفر نیز اعضای کادر فنی و پشتیبانی و مدیریتی را تشکیل می دهند.

قطری ها در حالی وارد فرودگاه بین المللی امام شدند که به محض ورود مورد استقبال نماینده رسمی پرسپولیس  قرار گرفتند. سایت باشگاه الریان در واکنش به این استقبال نوشت:« اعضای کاروان الریان بدون هیچ مشکلی و با کمترین تاخیر با گل های رز در تهران مورد استقبال قرار گرفته و با اسکورت ویژه تا محل هتل شان بدرقه شدند».


سایت الریان همچنین اسامی 20 بازیکن حاضر در تهران را به این شرح اعلام کرد:« تاباتا، ناتان، کاسیرس، ویرا، سباستین سوریا، کو میونگ، گارسیا، محمد جاسر، خالد الزکیبا، مصعب خضر، احمد علاء، محمد علاء، عبدالرحمن الکربی، عبدالمجید عناد، موسى هارون، سعود الهاجری، عمر باری، دانیال جومو، عبدالرحمن الحرازی، وعبدالکریم سالم».


حریف قطری پرسپولیس بعد از استراحت امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره یک آزادی برگزار خواهد کرد ضمن این که کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ و میشل لادروپ مربیان هر دو تیم ظهر امروز برگزار خواهد شد.

رقیب پرسپولیس شبانه وارد تهران شد

رقیب پرسپولیس شبانه وارد تهران شد

رقیب پرسپولیس شبانه وارد تهران شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه