English

ژاوی: اگر قرارداد مسی تمدید نشود اشتباهی تاریخی رخ داده است

هافبک پیشین بارسلونا تمدید نشدن قرارداد مهاجم آرژانتینی را اشتباه تاریخی می‌داند.

ژاوی: اگر قرارداد مسی تمدید نشود اشتباهی تاریخی رخ داده است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندس در مصاحبه با شبکه TV3 درباره آینده‌اش، لیونل مسی، لوییس آراگونس و تیم‌ ‌ملی اسپانیا صحبت کرد.

هافبک پیشین بارسلونا گفت‌: یوهان کریوف به من گفت‌ که خیلی بهتر است سرمربی شوم. من نیز دوست دارم پس از پایان دوران فوتبالم در کنار زمین به کار خود ادامه‌ بدهم. خودم را در کار اداری نمی‌بینم و ترجیح می‌دهم بر نیمکت بنشینم اما می‌دانم که سخت است و باید آمادگی زیادی داشت. مشتاق هستم در آینده در بارسلونا کار کنم. دوست دارم آینده بارسلونا همچون بایرن مونیخ اداره شود و کسانی برای آن تصمیم بگیرند که خارج از فوتبال هستند.

او در رابطه با احتمال ریاست جرارد پیکه در بارسلونا در آینده نیز گفت‌: پیکه خیلی آماده است و توانایی‌های زیادی دارد. او انسان ارزشمندی است.

ژاوی به تمجید از مسی پرداخت و افزود: او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مطمئن هستم قراردادش را با بارسلونا تمدید می‌کند چون او دیگر بالغ شده و آرامتر از همیشه است. بعید می‌دانم تیم خود را عوض کند. بارسا به مسی نیاز دارد اما مسی نیز به بارسلونا نیاز دارد. اگر بارسا قرارداد مسی را تمدید نکند، اشتباه تاریخی کرده است.

هافبک پیشین آبی‌ اناری‌ها در مورد تاثیر آراگونس در شیوه فوتبالش هم گفت‌: او روی بازی و شخصیتم تاثیر زیادی داشت. همیشه می‌گویم آراگونس بهترین است. او برای فوتبال زندگی کرد.

ژاوی درباره تیم‌ ‌ملی اسپانیا اظهار کرد: افتخار می‌کنم که سال‌ها توانستم برای تیم‌ ‌ملی بازی کنم. فوتبال را دوست دارم و سیاست به اندازه کافی برایم خسته کننده شده است. باور نکردنی است که در یک کشور دموکراتیک، اجازه تصمیم گیری نمی‌دهند. میلیون‌ها کاتالانی در خیابان‌ها می آیند و خواهان استقلال طلبی هستند. فوتبال یک بحث دیگر است. در حالی که تیم‌ ‌ملی کاتالونیا هنوز رسمی نیست. دوست دارم دوباره به تیم‌ ‌ملی برگردم. اگر کاتالونیا بتواند استقلال خود را به دست آورد، باید به آن‌جا برگردم. همان اتفاقی که برای اسکاتلند پس از جدایی طلبی رخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه