English

نصاری:هواداران پرسپولیس هم در تهران بخشیده می‌شدند ما مشکلی نداشتیم

بازیکن تیم نفت آبادان گفت: حضور تماشاگران یک اتفاق بسیار خوبی برای ما بود چون حضور آنها یکی از علل موفقیت ما در این بازی بود.

نصاری:هواداران پرسپولیس هم در تهران بخشیده می‌شدند ما مشکلی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، حکیم نصاری بازیکن نفت آبادان در مورد بازی با پرسپولیس بعد از پیروزی گفت: خدا را شکر در یک بازی حساس و سنگین به پیروزی رسیدیم. اگر در این بازی می‌باختیم کار ما بسیار مشکل می‌شد به خاطر اینکه در هفته بعد بازی سنگینی در اصفهان باید برگزار کنیم.

نصاری در مورد رأی کمیته استیناف در مورد حضور تماشاگران صنعت نفت گفت: حضور تماشاگران یک اتفاق بسیار خوبی برای ما بود چون حضور آنها یکی از علل موفقیت ما در این بازی بود. همان طور که می‌دانید تیم ما از 2 بازی خانگی محروم بود ولی کمیته استیناف با توجه به بررسی‌هایی که از فیلم بازی داشتند، این محرومیت به یک بازی تقلیل یافت.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که گفت اگر این اتفاق در تهران برای تیم پرسپولیس رخ می‌داد عکس‌العمل شما نسبت به کمیته استیناف چه بود که وی گفت: خدا را شکر که حضور تماشاگران در این بازی که یار دوازدهم این تیم بودند برای ما خیلی خوب بود و اگر این اتفاق برای پرسپولیس هم رخ می‌داد باز هم مشکلی نبود چون حضور تماشاگران در هر بازی می‌توانند باعث جذابیت فوتبال شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه