English

مسابقات گرندپریکس جودو گرجستان

بریمانلو و سبحانی هم از تاتامی تفلیس حذف شدند/ گرجستان حریف بعدی مولایی

در دومین روز مسابقات گرندپریکس تفلیس بریمانلو و رسولی با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

بریمانلو و سبحانی هم از تاتامی تفلیس حذف شدند/ گرجستان حریف بعدی مولایی

به گزارش خبرگزاری موج، دومین روز از مسابقات گرند پریکس گرجستان در حالی به میزبانی شهر تفلیس در حال برگزاری است که امروز دو نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و سومین نماینده کشورمان نیز تا دقایقی دیگر به مصاف حریف خود خواهد رفت.

امروز ابتدا محمد بریمانلو نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست حریف خود به دور دوم راه یافت، اما وی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه این مسابقات سعید مولایی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان، دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و دور دوم باید به مصاف نماینده گرجستان برود. این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

اما سبحان رسولی دومین نماینده وزن منها 81 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات بود که وی در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده گرجستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

این مسابقات از 11 تا 13 فروردین به میزبانی تفلیس پیگیری می‌شود و تیم ملی کشورمان با 11 ورزشکار راهی این مسابقات شده است.

محمد منصوری به‌عنوان سرمربی و زکریا به‌عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.

جودوکاران کشورمان پس از پایان این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 فروردین در کمپ تمرینی تفلیس حضور خواهند داشت.

در نخستین روز از این مسابقات بهزاد وحدانی نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان دور اول با نماینده رژیم غاصب اسرائیل روبرو شد و نماینده این رژیم غاصب را به رسمیت نشناخت و از دور مسابقات حذف شد.

در ادامه این مسابقات محمد عباس نژاد دور اول با قبول شکست مقابل جودوکاری از کشور مغولستان از دور مسابقات حذف شد و قاسم نوری زاده نماینده وزن 66 کیلوگرم در دور دوم مقابل نماینده‌ای از کشور آذربایجان شکست خورد و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

با این حساب تا به امروز 5 نفر از جودوکاران کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه