English

منصوریان: به مصدوم شدن بازیکن ملی پوش خود نگاه منفی نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد این لیاقت را دارد که در مسیر رشد تیم ملی مصدوم شود و به این موضوع نگاه منفی نداریم.

منصوریان: به مصدوم شدن بازیکن ملی پوش خود نگاه منفی نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: سال جدید را به هموطنان عزیز تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی را شروع کنید. همه ایران شاد و سلامت باشند و بتوانند به خواسته‌هایی که به صلاح‌شان است برسند. فردا بعد از وقفه 18-19 روزه به میدان می‌رویم. چند روزی را استراحت کردیم و سپس تمرینات را پیگیری کردیم و از نحوه تمرینات راضی بودیم. خدا را شکر می‌کنیم همه بازیکنان هستند و فقط یک مصدوم در اردوی تیم ملی دادیم .بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد این لیاقت را دارد که در مسیر رشد تیم ملی مصدوم شود و به این موضوع نگاه منفی نداریم و او باید افتخار کند که در راستای سربلندی پرچم ایران مصدوم شود. بخاطر دو برد تیم ملی مقابل چین و قطر تبریک می‌گویم، چین حریف خطرناکی بود.

منصوریان در ابتدای حضورش در سالن روابط عمومی سازمان لیگ با همه خبرنگاران روبوسی کرد و سال نو را تبریک گفت. او همچنین لوگوی باشگاه خبرنگاران جوان را با چسب روی پایه نصب کرد تا دیگر این لوگو نیفتد!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه