English

پلاتینی: بلاتر خود‌خواه‌ترین انسانی است که تا کنون دیده‌ام/ او از هیچ‌کس دیگر دفاع نکرد

رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا، رئیس پیشین فیفا را مورد انتقاد قرار داد.

پلاتینی: بلاتر خود‌خواه‌ترین انسانی است که تا کنون دیده‌ام/ او از هیچ‌کس دیگر دفاع نکرد

به گزارش خبرگزاری موج، میشل پلاتینی که در زمان ریاستش بر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هم در کنار سپ بلاتر همکاری نزدیکی با وی داشت، در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی «لوموند»، رئیس پیشین فیفا را خودخواه خواند و گفت که بلاتر 81 ساله از او کینه به دل گرفته است.

بلاتر و پلاتینی به دلیل رد دو بدل شدن دو میلیون دلار وجه نقد در سال 2011 (از سوی بلاتر به پلاتینی) که از آن به عنوان رشوه یاد شد، ابتدا هر کدام با محرومیتی 8 ساله از هرگونه فعالیت فوتبالی مواجه شدند که در ادامه با فرجام‌خواهی که از سوی آنها صورت گرفت، محرومیت بلاتر به 6 سال و محرومیت پلاتینی به 4 سال کاهش پیدا کرد.

پلاتینی به «لوموند» گفت: در نهایت بلاتر سعی کرد فقط خودش را نجات دهد. او از هیچکس دیگر دفاع نکرد. بلاتر هرگز از من دفاع نکرد. او خودخواه ترین انسانی است که تا کنون در زندگی‌ام دیده‌ام. او همیشه می‌گفت که من آخرین قربانی او خواهم بود. می‌دانم که بلاتر بعد از اینکه در مورد کناره‌گیری‌اش اظهارنظر کردم از من کینه به دل گرفت و در کنار اینها به من بابت اینکه زمانی فوتبالیست بودم، حسادت می‌کرد.

وی تصریح کرد: آخرین بار بلاتر را در ماه آگوست 2016 در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) دیدم. او طوری رفتار می‌کرد که انگار اتفاقی نیفتاده است و با من شوخی می‌کرد!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی