English

بنا بر اعلام سرمربی «توپچی ها»؛

«سانچز» و «اوزیل» می خواهند در آرسنال بمانند

سرمربی «توپچی ها» معتقد است که علیرغم شایعات اخیر، دو ستاره تیمش فصل آینده نیز در ورزشگاه «امارات» خواهند ماند.

«سانچز» و «اوزیل» می خواهند در آرسنال بمانند

به گزارش خبرگزاری موج، «الکسیس سانچز» و «مسوت اوزیل» تا تابستان سال 2018 با باشگاه آرسنال قرارداد دارند اما عدم تمدید قراردادشان باعث شده تا گمانه زنی های بسیاری درباره آینده شان طی هفته های اخیر به گوش برسد.

سانچز اخیراً ادعا کرده بود که قصد دارد در لندن بماند٬ اما در باشگاهی با داشتن «ذهنیت پیروزی»! از همین رو گفته می شود که وی قصد دارد تا فصل آینده به چلسی برود.

نام سانچز به خاطر دلایل انضباطی از سفر اخیر تیم به لیورپول خط خورده بود ولی مربی اش معتقد است که احتمالاً صحبت های او در زمان بازی های ملی، اشتباه نقل قول شده است.

وی گفت: زمانی که آنها در کشورشان مصاحبه می کنند، باید دقت کنید. ترجمه مصاحبه ها همیشه درست نیست. با نگاهی مثبت، تنها یک تیم در لندن وجود دارد که او آنجا خوشحال است.

وی می خواهد فاتح لیگ قهرمانان شود و این چیزی است که همه می خواهند. چیز زیادی برای گفتن ندارم. به نظرم او اینجا خوشحال است. ما قراردادش را تمدید نکردیم، امیدوارم که در باشگاه بماند. قبلاً هم این اتفاق افتاده بود که ما مجبور شدیم بهترین بازیکنانمان را بفروشیم. اما دیگر این موضوع مطرح نیست. او یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد. فکر نمی کنم به این زودی ها موجب نگرانی آرسنال شود. شخصاً معتقدم که هر دوی آنها (سانچز و اوزیل) قصد دارند بمانند. امیدوارم باشگاه با آنها به توافق برسد.

مرد فرانسوی افزود: به محض اینکه وارد دو یا سه ماه آخر فصل می شویم، همه روی فصل تمرکز می کنند. اوزیل برای شروع دوباره شانس دارد. او مقابل آذربایجان 20 دقیقه بازی کرد. او این هفته به سختی کار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه