English

محمود خوردبین:

نقش پرسپولیس در بردهای تیم ملی روشن است/ طارمی رکورد من را بشکند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق ایران است که به عنوان تیم اول از گروه بالا برود و نقش پرسپولیس هم در این موفقیت کاملا روشن است.

نقش پرسپولیس در بردهای تیم ملی روشن است/ طارمی رکورد من را بشکند

به گزارش خبرگزاری موج، محمود خوردبین افزود: تیم ایران در بازی با چین به دنبال سه امتیاز بود و به آن هم دست پیدا کرد که باعث خوشحالی همه ما است. به نظر من این تیم لایق است که به عنوان تیم اول بالا برود. امتیازهای خوبی گرفتیم و البته نقش پرسپولیس در این بازی‌ها کاملا مشهود است و انتظاری هم غیر از این نمی‌رفت چون این بچه‌ها به خوبی آماده‌اند. فقط به عنوان دو نمونه باید از دروازه‌بانی‌های بیرانوند در آخرین نقطه و از گل‌های پیروزی بخش طارمی در نوک حمله یاد کنم.

وی سپس درباره شرایط پرسپولیس برای شروع بازی‌ها در سال 96 ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم که در ابتدا روزی دو جلسه بود تا جبران تعطیلی‌ها هم بشود. از امروز چهارشنبه هم ملی‌پوشان اضافه شدند تا اولین تمرین کامل سال جدید را هم انجام بدهیم. البته بازی سنگینی را پیش رو داریم ولی امیدواریم بتوانیم تکلیف قهرمانی لیگ برتر را هرچه سریع‌تر مشخص کنیم. در لیگ قهرمانان هم گذشته از آخرین نتیجه واقعا به صعود از گروه به عنوان تیم اول فکر می‌کنیم. دو بازی تهران را که باید ببریم و بازی با الهلال در عمان هم از بازی‌های خوب ما خواهد بود.

مهاجم سال‌های نسبتا دور پرسپولیس درباره عملکرد این روزهای طارمی خاطر نشان کرد: قطعا او کاملا روی فرم آمده است و با آمادگی و تمرکز بالایی بازی‌ها را دنبال می‌کند که می‌تواند چنین نمایشی داشته باشد. باز می‌گویم او بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ما است و هر زمان متمرکز باشد اینطور گلزنی می‌کند ولی هنوز این کری را برای او می‌خوانم که اگر می‌تواند رکورد گلزنی من در 5 بازی پیاپی برای پرسپولیس بشکند. او جزو نفراتی است که دوست دارم بتواند این کار را انجام بدهد.

خوردبین در پایان افزود: در این جا می‌خواهم از هواداران به خاطر حمایت‌های بی‌نظیرشان در سال 95 تشکر کنم و ضمن تبریک مجدد سال 96 از آنها خواهش می‌کنم این حمایت‌ها را مثل گذشته به تیم خودشان تقدیم کنند. من فکر می‌کنم در سال جدید ما بیشتر از تمام این سال‌ها شاهد لبریز شدن ورزشگاه آزادی از جمعیت هواداران در بازی‌های پرسپولیس خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی