English

گزارش تمرین امروز استقلال

اهدای شیرینی دوقلوها به منصوریان و تمرین نکردن چند بازیکن

شش بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم شرکت نکردند.

اهدای شیرینی دوقلوها به منصوریان و تمرین نکردن چند بازیکن

به گزارش خبرگزاری موج، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از برتری 2 بر صفر مقابل لوکومتیو از ساعت 12 امروز (دوشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* هنگامی که علیرضا منصوریان وارد کمپ شد تعدادی از هواداران به سمت خودرو او رفتند تا از او برای نتایج به دست آمده استقلال تشکر کنند.

* بازیکنانی چون امید ابراهیمی، خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی در زمین حضور نیافتند و پس از صحبتی که منصوریان با آنها انجام شد راهی سونا و استخر شدند.

* کاوه رضایی، یعقوب کریمی و وریا غفوری غایبان تمرین امروز بودند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان که مدتی است در تمرینات استقلال حضور می‌یابد، اما تمرینی انجام نمی‌دهد، امروز هم تحت نظر پزشکان تمرینات اختصاصی انجام داد.

* هرایر مگویان دیگر بازیکنی بود که امروز به تمرین اختصاص پرداخت. گفته می‌شود که او در روزهای آینده بار دیگر به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

* بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان زیرنظر محمدخرمگاه به کارهای هوازی و همچنین فوتبال درون تیمی پرداختند.

* علیرضا منصوریان دقایقی با بهتاش فریبا صحبت کرد، این درحالی بود که نصرالله عبداللهی در محل تمرین حضور نداشت.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، فرشید اسماعیلی دوربین یکی از عکاسان را گرفت و از مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی خواست درکنار یکدیگر بایستند تا از آنها عکس بگیرد.

* یک هوادار ویلچرنشین میهمان تمرین استقلال بود و مربیان و بازیکنان با او عکس یادگاری انداختند.

* سیدمهدی رحمتی به همراه سایر دروازه‌بان‌ها و همچنین مربی گلرها به بازی والیبال پرداختند. در این لحظه علیرضا منصوریان که نظاره‌گر بازی آنها بود به شوخی گفت که بازی شما بیشتر شبیه گلادیاتورهاست تا والیبالیست‌ها.

* دو کودک خردسال که دوقلو بودند زمانی که علیرضا منصوریان را دیدند به سمت او رفتند و به شکل جالبی به سرمربی استقلال شیرینی دادند. آنها از سرمربی استقلال به خاطر برد دیروز تشکر کردند. این دو دختر کوچک مورد استقبال مهدی رحمتی هم قرار گرفتند و دروازه‌بان استقلال در وسط زمین با آنها بازی می‌کرد.

* اواخر تمرین امروز آبی‌پوشان، هواداران استقلال با سر دادن شعاری علیه پرسپولیسی‌ها و برانکو موضع گرفتند.

* تمرین فردای استقلال تعطیل است. قرار است آبی‌پوشان تا 28 اسفند تمرینات خود را پیگیری کنند و سپس به مدت 5 روز تمرینات شاگردان منصوریان تعطیل خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال 12 فروردین سال آینده در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه