English

صحبت‌های کاپیتان اینتر بعد از هت‌تریک در ۹ دقیقه

مهاجم گلزن اینتر که در مدت کوتاهی موفق به هت تریک شد، بازی برابر آتاالانتا را بهترین بازی فصل این تیم دانست.

صحبت‌های کاپیتان اینتر بعد از هت‌تریک در 9 دقیقه

به گزارش خبرگزاری موج، هفته بیست و هشتم لیگ ایتالیا با برگزاری چند بازی ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی، اینتر موفق شد در خانه هفت بر یک آتالانتا را شکست بدهد. در این بازی مائورو ایکاردی و اور بانگا هت تریک کردند و دیگر گل اینتر را روبرتو گالیاردینی به ثمر رساند.

مائورو ایکاردی موفق شد در 9 دقیقه برای تیمش هت تریک کند. او بعد از پایان مسابقه گفت: این بهترین بازی فصل ما بود. بازی با آتالانتا دشوار بود که توانستیم با برد به پایان برسانیم. خوشحالم این برد با هت تریک من همراه بود. باید از استفانو پیولی (سرمربی اینتر) نیز تشکر کنم. او از وقتی که به تیم اضافه شده است، توانسته ذهنیت تیم را تغییر بدهد و نقش موثری در تیم ما داشته است.

مهاجم گلزن اینتر در ادامه گفت: هدف ما این است که بتوانیم در پایان فصل بین سه تیم نخست جدول جای داشته باشیم. امیدوارم این برد به ما کمک کند بتوانیم به خودباوری برسیم تا در ادامه فصل برای رسیدن به هدف خود مصمم‌تر شویم. درست است دو هفته قبل برابر رم شکست خوردیم ولی این باعث نشد از مسیر درستی که در آن قرار گرفتیم خارج شویم. اینتر شرایط خیلی خوبی دارد. امیدوار هستیم بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه