English

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

خانه جوانان همدان، ملایر، ‌بهار ‌و فامنین‌ افتتاح شد

خانه جوانان شهرهای همدان، ملایر، ‌بهار ‌و فامنین‌ با حضور معاون جوانان وزیر و محسن طلایی مدیرکل طر‌ح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

خانه جوانان همدان، ملایر، ‌بهار ‌و فامنین‌ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از ظهر امروز خانه جوانان شهرهای همدان، ملایر، ‌بهار ‌و فامنین‌ با حضور محمدرضا رستمی معاون جوانان وزیر و محسن طلاییمدیرکل طر‌ح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی بعد از برگزاری کارگروه ساماندهی امور جوانان استان افتتاح شد.

راه اندازی خانه جوانان در استان‌ها از برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان است که سعی شده با برنامه‌ریزی خوب برای خانه جوانان زمینه فعالیت این قشر در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت تسهیل شود و آنها بهتر بتوانند فعالیت کنند.

خانه جوانان محلی برای تمرکز فعالیت جوانان در حوزه آسیب های اجتماعی، اردوی گردشگری و هویتی، برنامه های ورزشی و کارگاههای آموزشی در نظر گرفته شده است.

در خانه جوانان همدان، کافه کتاب، دبیرخانه مجمع عمومی سمن‌ها، اتاق مخصوص کارگاه‌های آموزشی، دبیرخانه اوقات فراغت، مشاوره خانواده و طرح همسان گزینی پیش بینی شده است.

طی ماه گذشته و در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان سمن سرای جوانان با حضور معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد و دبیرخانه تخصصی سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی، خیریه، علمی و پژوهشی و گردشگری و محیط زیست در سمن سرا مستقر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه