English

مورینیو: زمین روستوف شبیه زمین فوتبال نیست/ زلاتان فردا بازی می کند

سرمربی منچستریونایتد با انتقاد از چمن ورزشگاه روستوف تاکید کرد گلزن سوئدی تیمش در بازی فردا شب از ابتدا در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد.

مورینیو: زمین روستوف شبیه زمین فوتبال نیست/ زلاتان فردا بازی می کند

به گزارش خبرگزاری موج، منچستریونایتد فردا شب باید در روستوف دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند. ژوزه مورینیو پیش از این دیدار در نشست خبری خود درباره شرایط زمین بازی گفت: زمین بازی اصلا شرایط خوبی ندارد.

او درباره محرومیت زلاتان ایبراهیموویچ گفت: کاری به محرومیت‌های داخلی ندارم. او فردا شب از ابتدا برای ما بازی خواهد کرد و نظری درباره محرومیت او ندارم. نمی دانم در این زمین چطور قرار است بازی کنم. البته اگر بشود اسم آن را زمین گذاشت. واقعا باور آن سخت است که این زمین قرار است میزبان این دیدار از لیگ اروپا باشد. انتظار داشتم با زمین بهتری روبرو شویم ولی این همان زمینی است که در پکن یا آن روبرو شدیم. با این شرایط نمی‌دانم فردا به مخیتاریان بازی برسد یا خیر چرا که انتظار امکانات بهتری داشتیم.

مورینیو در ارزیابی خود از تیم روستوف گفت: روستوف تیم خیلی خوبی است که بازیکنان سرعتی در اختیار دارد و روی ضدحملات تیم قدرتمندی محسوب می شود. آنها تیم جوان و با انگیزه ای هستند که در خط حمله بازیکنان خوبی در اختیار دارند و بازی راحتی برابر آنها نخواهیم داشت. روستوف تیمی است که با 10 بازیکن دفاع می‌کند و در خط حمله تیم قدرتمندی است و با تمامی نفرات شرکت می کند.

با توجه به اینکه قهرمان لیگ اروپا به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود می کند، از مورینیو سوال شد که آیا این جام اولویت نخست تیمش در ادامه فصل است که این مربی گفت: بله ممکن است درست بگویید و همین شرایط باشد و لیگ اروپا هدف اصلی ما برای این فصل باشد.

یونایتد بعد از این دیدار بلافاصله باید خود را بای بازی با چلسی در جام حذفی آماده کند و اواخر هفته بعد نیز دیدار برگشت خود را در زمین خودی برابر روستوف برگزار خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه