English

آمار بازی‌های پیکان و بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال

در شش دیدار برگزار شده میان پیکان و بانک سرمایه تنها یک دیدار با برتری پیکان همراه بوده است. البته یک بازی این دو تیم به دلیل انصراف پیکان برگزار نشد، اما نتیجه‌اش به نفع حریف اعلام شد.

آمار بازی‌های پیکان و بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، در همان آغاز لیگ برتر والیبال دو تیم پیکان و بانک سرمایه بیش از تیم‌های دیگر شانس صعود به فینال را داشتند و همه معتقد بودند که دیدار نهایی لیگ بین این دو تیم برگزار می‌شود.

بررسی آماری مبارزه این دو تیم نشان می‌دهد، با وجود این که پیکان به مانند بانک سرمایه قدرتمند است اما فقط یک‌بار موفق به شکست این تیم شده است.

بانک سرمایه برای اولین‌بار در سال 94 در لیگ برتر والیبال حاضر شد. سال قبل این تیم دو بازی مرحله مقدماتی برابر پیکان را با نتایج سه بر صفر و سه بر یک به نفع خود به پایان رساند.

این دو تیم سال قبل راهی فینال لیگ شدند و در اولین بازی این پیکان بود که سه بر دو و با نتایج 25-21،25-23، 16-25، 20-25 و 15-10 حریف خود را مغلوب کرد.

دیدار دوم این دو تیم که 17 اسفند ماه برگزار شد با برتری سه بر صفرتیم بانک سرمایه همراه شد.بازی سوم نیز قرار بود 24 اسفند ماه به پایان برسد، اما درگذشت رضا ابراهیمی، مربی پیکان باعث شد این تیم از حضور در فینال انصراف بدهد و بانک سرمایه قهرمان لیگ شود.

سازمان لیگ این بازی را سه بر صفر به سود بانک سرمایه اعلام کرد.

دیدارهای این دو تیم در فصل 95 در هفته آخر برگزار شد و در هر دو بازی نتیجه‌ سه بر دو به سود بانک سرمایه رقم خورد.

دیدار رفت 21 آذر برگزار شد و بانک سرمایه با نتایج 25-22، 21-25، 25-22، 23-25 و 10-15 برنده شد. دیدار برگشت هم که تعیین کنند تیم صدرنشین لیگ بود به ست پنجم کشیده شد. نتایج ست‌های این بازی 25-23، 28-30، 22-25، 25-19 و 15-12 بود.

در واقع تا قبل از فینال فردا، شش بازی به سود بانک سرمایه و یک بازی به سود پیکان تمام شده است.

باید دید مصاف هفتم این دو تیم در لیگ برتر والیبال ایران با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد و پیکان می‌تواند آمار بردهای خود را برابر بانک سرمایه بیشتر کند یا سرمایه‌داران هستند که به تعداد بردهای خود ‌اضافه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه