English

بوفون به رکورد توتی رسید و برای سبقت از زانتی خیز برداشت

کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال یوونتوس با حضور در ترکیب این تیم در بازی مقابل اودینزه، یک پله در جدول بازیکنان دارای بیشترین بازی در سری A بالا رفت.

بوفون به رکورد توتی رسید و برای سبقت از زانتی خیز برداشت

به گزارش خبرگزاری موج، جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان 39 ساله یوونتوس یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در ترکیب اصلی بانوی پیر برای بازی برابر اودینزه قرار گرفت تا از نظر تعداد بازی در سری A با فرانچسکو توتی، کاپیتان 40 ساله رم برابر شود.

در این بازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، بوفون تعداد بازی‌هایش در سری A‌ را به 612 رساند و به توتی که شنبه شب در دیدار حساس تیمش برابر ناپولی در ورزشگاه المپیکو - دیداری که جالوروسی 2 بر یک باخت - به میدان نرفت، رسید.

حالا بوفون 39 ساله و توتی، هر دو به طور مشترک در رده سوم بازیکنان دارای بیشترین بازی در سری A قرار دارند هرچند آنها تا رسیدن به نفر دوم یعنی خاویر زانتی فاصله زیادی ندارند. کاپیتان آرژانتینی پیشین نراتزوری 615 بازی در سری A انجام داده است.

در صدر جدول دارندگان بیشترین بازی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا اما کسی نیست جز اسطوره باشگاه میلان، پائولو مالدینی که 647 بار با پیراهن روسونری در سری A به میدان رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه