English

شیراز با پنج بسکتبالیست به میدان می‌رود/ مصدومیت ملی‌پوش جوانان

تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز که به‌دلیل بی‌توجهی مسوولان استان فارس شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد دست به گریبان مشکلات دیگر شد.

شیراز با پنج بسکتبالیست به میدان می‌رود/ مصدومیت ملی‌پوش جوانان

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز امروز (دوشنبه) در حالی باید از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ برتر به مصاف نیروی زمینی برود که تنها پنج یا شش بازیکن در اختیار دارد.

پس از جدا شدن بابک نظافت از این تیم، شیرازی‌ها تقریبا با ٩ نفر لیگ را ادامه‌ دادند که در جریان دیدار قبلی‌شان دو بازیکن این تیم به سختی آسیب دیدند. سامان طاهرپور و مصطفی رضایی دو بازیکن تاثیرگذار این تیم بودند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند لیگ را ادامه‌ دهند. رضایی از بازیکنان تیم‌ ‌ملی جوانان بود و هم او و هم طاهرپور عملکرد بسیار خوبی داشتند.

یکی دیگر از بازیکنان تیم شیراز محسن رضایی است که به دلیل برخی مشکلات نمی‌تواند لیگ را ادامه‌ دهد و یک بسکتبالیست این تیم نیز به دلیل بخیه در پیشانی‌اش هنوز مشخص نشده که می‌تواند برای لوله آ.اس بازی کند یا نه.

تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز پس از سال‌ها غیبت دوباره به لیگ برتر بازگشت و مسوولان این استان وعده و وعیدهای زیادی برای حمایت از آن دادند که هیچ کدام عملی نشده و اکنون این تیم باید با پنج، شش بازیکن لیگ را ادامه‌ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه