English

فعلا می خواهم در سینما باشم

آرفی؛ فوتبالیست سابق و هنرپیشه تمام وقت

بازیکن سابق و آلبانیایی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی چندی پیش به گروه بازیگران «خانه ما» پیوست و بازی اش به تازگی در این پروژه آغاز شده است.

آرفی؛ فوتبالیست سابق و هنرپیشه تمام وقت

به گزارش خبرگزاری موج، اشپیتیم آرفی در این سریال در نقش یک دروازه بان به ایفای نقش پرداخته است که طی اتفاقی پایش به خانه شخصیت های اصلی باز می شود.او در این سریال بیشتر با پژمان جمشیدی و گوهر خیراندیش بازی دارد.این مجموعه ٦٠ قسمتی مضمونی کمدی دارد و داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند.آرفی چندی پیش هم در یک فیلم سینمایی با نام «آوار»همراه بازیکنانی همچون نیکبخت،استیلی بازی کرد و سپس کار با سامان مقدم را انتخاب کرد.

او در مورد کارجدیدش گفت و گوی کوتاهی با همشهری ورزشی انجام داد:


*چه اتفاقی افتاد که کار با سامان مقدم را اننخاب کردید؟
یکی از دوستان سامان به من گفت برای سریال دنبال یک بازیکن خارجی می گردند و با من جلسه گذاشتند و من هم قبول کردم.این کار را خیلی دوست داشتم.


*بعد از پایان این کار ایران را ترک می کنید؟
خیر،من برای یک سریال جدید به نام لژیونر قرارداد بستم که آقای شریفی نیا و پورشیرازی هم در این کار هستند و از سه هفته دیگه آغاز می شود و سه ماه طول می کشد و فعلا میهمان ایرانی ها هستم.


*در سریال خانه ما نقش خودتان را بازی کردید؟
بله نقش یک فوتبالیست خارجی را بازی می کنم که دروازه بان است و مصدوم می شود. 5 خانواده در یک ویلا به طور اتفاقی با هم زندگی می کنند که من دو روز در این ویلا می مانم و می روم.


*بیشتر با چه کسانی بازی دارید؟
بیشتر با پژمان جمشیدی و گوهر خیراندیش بازی دارم که خیلی برای شیرین و لذت بخش بود.


* به نظرتان از فوتبالیست هی ایران که بازیگر شدند کدام بازیگر خوبی هستند؟
همه خوب هستند.من بازی پژمان جمشیدی و علی انصاریان را دیدم اما علی بازی نکردم. پژمان که فوق العاده است و من فکر کردم اصلا فوتبالیست نبوده و از اول بازیگر بوده. ابراهیم شکوری و مهدی شیری و محسن خلیلی هم از دوستان نزدیک من هستند اما خودشان دوست ندارند بازی کنند.


*پس فوتبال را کامل کنار گذاشتید؟
بله،من 37 سالم شده و دیگر نمی توانم بازی کنم و فعلا می خواهم در سینما باشم.


*در سینما پول هست یا مانند فوتبال پول تان را نمی دهند؟
باشگاههای ایرانی دوست ندارند پول بدهند اما در سینما تا اینجا خوب بوده و پول من را داده اند.خداراشکر در سینما پولم را گرفتم.


* در آلمان چکار می‌کنید؟
من دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه در آلمان یک شرکت بیمه دارم و اینطور زندگی‌ام را می گذرانم البته کار مدلینگ را هم می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه