English

سرمربی تیم فوتبال میلان:

بر کیه‌وو مسلط نبودیم اما پیروزی حق‌مان بود

سرمربی تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که شاگردانش مقابل کیه‌وو بر بازی سلطه نداشتند اما سزاوار کسب هر ۳ متیاز بازی بودند.

بر کیه‌وو مسلط نبودیم اما پیروزی حق‌مان بود

 به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال میلان شب گذشته در هفته بیست و هفتم سری A میهمانش کیه‌وو را با نتیجه 3 بر یک شکست داد که در این بازی کارلوس باکا 2 گل زد و مورد تمجید وینچنزو مونتلا قرار گرفت.

سرمربی روسونری که تیمش اکنون در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا 50 امتیازی و در رده پنجم است، در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: شروع بازی این احساس را به ما القا می‌کرد که به دردسر خواهیم افتاد اما ین اتفاق رخ نداد. اوضاع تحت کنترل بود اما ما می‌توانستیم با اختلاف یک گله نیمه اول را به پایان برسانیم. ما بر کیه‌وو مسلط نبودیم اما پیروزی حق‌مان بود. باکا به موقع قفل دروازه‌ها را شکست. من عملکرد تیمم را دوست داشتم. می‌دانستیم که باید صبر کنیم و در زمان مناسب دست به حمله بزنیم. می‌توانستیم خیلی زودتر از این‌ها کار حریف را یکسره کنیم.

مونتلا سپس به تمجید از مهاجم کلمبیایی تیمش پرداخت که 2 گل زد و البته در آخرین دقیقه از نیمه اول بازی یک پنالتی را به هدر داد.

او تأکید کرد: باکا دارد همان باکای واقعی می‌شود. او قطعاً در حال پیشرفت است. صرف‌نظر از پنالتی که از دست داد، او عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های بزرگ دیگری خلق کرد. باکا همان بازیکنی بود که ما می‌شناسیم.

میلان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هنوز فاصله زیادی با رده سوم جدول دارد. میلان 50 امتیازی است در حالی که ناپولی رده سومی 57 امتیازی است و 11 هفته به پایان فصل جاری سری A‌ باقیست. با این حال روسونری شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ اروپا دارد. مردان مونتلا با آتالانتای رده چهارمی یک امتیاز فاصله دارند.

مونتلا در پاسخ به این سؤال که تیمش برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده، چقدر شانس دارد، گفت: من به جدول نگاه نکرده‌ام. بازی کردن قبل از دیگر تیم‌ها احساس خوبی دارد چون یکشنبه فرصت استراحت داریم. اینتر تنها رقیب ما در این فصل نیست و چیزی که برای من اهمیت دارد این است که سهمیه لیگ اروپا را بگیریم. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان روند نتیجه‌گیری‌مان باید باید به شیوه‌ «اسکودتویی» باشد و برای گرفتن سهمیه لیگ اروپا این روند باید «لیگ قهرمانانی» باشد. اگر آتالانتا به همین روش به کارش ادامه دهد، باید کلاه‌مان را به نشانه احترام به آنها برداریم چون دارند فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه