English

سرمربی رئال‌ مادرید:

مودریچ فوق‌العاده بود حتی تماشاگران حریف هم او را تشویق کردند

سرمربی فرانسوی رئال‌ مادرید به تمجید از هافبک کروات تیمش پرداخت و نمایش او را در زمین ستود.

 مودریچ فوق‌العاده بود حتی تماشاگران حریف هم او را تشویق کردند

به گزارش خبرگزاری موج، رئال‌ مادرید موفق شد در دیداری که کریستیانو رونالدو و گرت بیل را در اختیار نداشت با نتیجه‌ چهار بر یک ایبار را شکست دهد. زین الدین زیدان بعد از این مسابقه به تمجید از لوکا مودریچ پرداخت و او را بازیکنی ارزشمند در راه پیروزی برابر ایبار توصیف کرد.

مودریچ در این فصل فقط پانزده بازی در لالیگا برای تیم زیدان به میدان رفته است و به دلیل مصدومیت زانو و همسترینگ در بعضی از بازی‌ها نیمکت نشین بوده است.

زین الدین زیدان بعد از پایان مسابقه گفت‌: وقتی هواداران تیم رقیب شما را تشویق می‌کنند چیز عجیبی نیست. ما می دانستیم که لوکا، بازیکنی منحصر به فردی برای ماست و خیلی خوب توانست این بازی را مدیریت کند. او یک حرفه‌ای به تمام معناست و همه دیدید که چقدر خوب نبض بازی را کنترل کرد. به طوری که تماشاگران تیم رقیب نیز به تشویق او پرداختند.

لوکا مودریچ توانست در سال 2012 به رئال‌ مادرید بپیوندد و از آن زمان تاکنون نقش محوری در تیم رئال‌ مادرید داشته است.

سرمربی فرانسوی رئال‌ مادرید در پایان گفت‌: نمایش خوبی برابر ایبار داشتیم. خوشبختانه گل زود هنگامی را به ثمر رساندیم و همین باعث شد که فشار روانی ناشی از توقف در بازی قبل خیلی زود از بین برود. برای بازیکنانی که در طول فصل به آنها کمتر بازی می‌رسد خوشحالم که در این بازی ارزش‌هایشان را نشان دادند. یکی از این بازیکنان آسنسیو بود. این بهترین واکنش ما به تساوی برابر لاس پالاماس بود. نمی‌توان در تمام بازی‌های فصل خوب بود،  ولی بازیکنان‌مان متوجه شدند که  نتیجه‌ بازی قبل ضعیف بود و قابل دفاع نبود و خوشحالم که حالا آن بازی را جبران کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه