English

مهاجم رقیب پرسپولیس همچنان رکورددار آسیا

با وجود گل های زودهنگامی که در هفته دوم لیگ قهرمانان به ثمررسید مهاجم ملی پوش و دو ملیتی رقیب پرسپولیس همچنان رکورد سریع ترین گل قاره را به نام خود حفظ کرد.

مهاجم رقیب پرسپولیس همچنان رکورددار آسیا

به گزارش خبرگزاری موج، در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مهاجمان تیم های مختلف موفق شدند گل های چند ثانیه ای وارد دروازه رقبای خود کنند که همین اتفاق به یکی از سوژه های مهم سایت های تحلیلی و رسانه های معتبر خبری در کشورهای مختلف تبدیل شد. گل های زودهنگام مهاجمان لوکوموتیو تاشکند، استقلال ایران، استقلال خوزستان و ... در صدر این گل های زودهنگام و قبل از دقیقه یک بازی ها قرار داشت که رکورد سریع ترین گل این تورنمنت را تهدید می کرد.


روزنامه استاد الدوحه با بررسی تمامی این گل ها نوشت:« سباستین سوریا مهاجم ملی پوش الریان همچنان رکورد سریع ترین گل را به نام خود ثبت کرد. گلی که در فصل 2013 این تورنمنت با پیراهن لخویا در ثانیه 9.3 وارد دروازه پاختاکور کرد هنوز سریع ترین گل این رقابت ها محسوب می شود چون این هفته از رقابت ها گلی زودتر از ثانیه 19 نداشت».


این روزنامه در ادامه بررسی گل های زودهنگام نوشت:«کوتبایف مهاجم لوکوموتیو تاشکند در مصاف با الاهلی امارات در ثانیه 19 گلزنی کرد ضمن این که کاوه رضایی و آلویس نانگ هم گل های خود را بعد از ثانیه 30 به ثبت رساندند تا به این ترتیب رکورد سریع ترین گل همچنان در اختیار سباستین سوریا اروگوئه ای الاصل و مهاجم رقیب پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان قرار داشته باشد».

مهاجم رقیب پرسپولیس همچنان رکورددار آسیا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه