English

جدال دانشگاه و سایپا در دور رفت فینال لیگ برتر واترپلو

بازی رفت فینال بیست و ششمین دوره لیگ‌برتر واترپلو بین تیم‌های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی فردا (جمعه) به میزبانی سایپا در تهران برگزار می‌شود.

جدال دانشگاه و سایپا در دور رفت فینال لیگ برتر واترپلو

به گزارش خبرگزاری موج، دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا که با موفقیت در دور گروهی و نیمه‌نهایی، به عنوان فینالیست‌های لیگ برتر واترپلو در سال 1395 معرفی شدند فردا (جمعه) و از ساعت 15 در دیدار رفت مرحله نهایی به مصاف هم می‌روند.

دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای رقابت‌ها خود را به‌عنوان مدافع قهرمانی نشان داده بود، تا به اینجا بدون شکست به کار خود ادامه داده است. این تیم برای صعود به فینال کار دشواری را پیش رو نداشت. دانشگاه آزاد توانست در دو بازی رفت و برگشت تیم گچساران حریف شگفتی ساز این دوره از مسابقات را در مجموع با نتیجه 22 بر 13 شکست دهد و به عنوان نخستین فینالیست امسال معرفی شود.

همچنین سایپا که اولین حضور خود در لیگ برتر واترپلو را تجربه می‌کرد، برای فینالیست شدن کار دشواری پیش‌‌رو داشت. سایپایی‌ها که به عنوان تیم دوم پشت سر دانشگاه به پلی‌آف رسیده بودند پس از شکست 9 بر 7 امیدیه در خانه خودش برای دور برگشت با خیال آسوده تری در تهران از این تیم میزبانی می‌کردند. سایپا در بازی برگشت موفق شد نایب قهرمان سال گذشته لیگ برتر را با نتیجه 11 بر 7 شکست دهد و حریف دانشگاه آزاد در فینال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی