English

پوگبا: برای همین بود که زلاتان را خریدیم

هافبک فرانسوی با ستایش از عملکرد زلاتان ایبراهیموویچ عنوان کرد به همین خاطر بود که باشگاه زلاتان را خرید تا بتواند تفاوت ایجاد کند.

پوگبا: برای همین بود که زلاتان را خریدیم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاردین، منچستریونایتد با درخشش مهاجم ۳۵ ساله خود یعنی زلاتان ایبراهیموویچ توانست قهرمانی در جام اتحادیه را کسب کند.

پل پوگبا بعد از پایان مسابقه در ارزیابی خود از عملکرد شیاطین سرخ و زلاتان ایبراهیموویچ گفت‌: این پسر نشان داد چه توانایی‌هایی دارد. او توانست در یک بازی سخت، تفاوت‌ها را رقم بزند. به خاطر همین بود که ایبراهیموویچ را خریدیم. او اینجا آمد تا در زمین مسابقه تفاوت ایجاد کند. می‌توانیم این موضوع را در زمین ببینیم. زلاتان توانست این موضوع را به خوبی نشان بدهد.

قهرمانی در جام اتحادیه، اولین قهرمانی پوگبا با منچستریونایتد بود. او درباره این موضوع گفت‌: این قهرمانی برای همه است. تمامی طرفداران باید از این قهرمانی لذت ببرند. این اولین قهرمانی من در یونایتد بود که باعث می‌شود بسیار خوشحال باشم. امیدوارم قهرمانی‌های زیادی را در ادامه‌ دوران حضورم در یونایتد کسب کنم.

منچستریونایتد شنبه هفته‌ آینده و در آغاز هفته‌ بیست و هفتم لیگ جزیره، از ساعت ۱۶ به وقت ایران باید برابر بورنموث قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه