English

هفته بیست‌وششم سری A

اینتر - رم؛ رویارویی سنگین وزن‌های مدعی

۲ تیم مدعی این فصل سری A ایتالیا در بازی رو در رو مقابل یکدیگر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

اینتر - رم؛ رویارویی سنگین وزن‌های مدعی

به گزارش خبرگزاری موج، رویارویی اینتر در خانه‌اش مقابل رم از ساعت 23:15 امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم سری A ایتالیا با شکست ناپولی در اولین شب هفته جاری، حساس‌تر از قبل هم شده است.

 رم با رهبری لوچانو اسپالتی قصد برتری، افزایش اختلاف با ناپولی و حفظ فاصله قبلی با یوونتوس را دارد و اینتر احیا شده به دست استفانو پیولی برای رسیدن به رویای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان چاره‌ای غیر از برتری پیش‌روی خود نمی‌بیند.

شرایط خوب 

 در حال حاضر رم 56 امتیازی در رده دوم با یوونتوس 10 امتیاز فاصله دارد و اگر پیروز نشود، باید از هم اکنون یووه را قهرمان لیگ دانست. از طرفی اینتر 48امتیازی قصد دارد با برتری در این بازی هم‌امتیاز آتالانتا، تیم شگفتی‌ساز و فعلا رده چهارمی سری A شود.

 غایبان بازی 

فلورنزی و مانولاس ( که گفته می‌شود فصل بعد به اینتر می‌پیوندد) نمی‌توانند رم را همراهی کنند و در اینتر هم غایبانی مانند  بروزویچ و میراندا به چشم می‌خوردند. هیچ یک از 2 تیم در فصل جاری به ستاره‌هایشان متکی نبودند و به همین دلیل می‌توان امیدوار بود به سبک یک و نیم دهه پیش بازی زیبایی از 2 تیم مطرح ایتالیایی ببینیم؛ بخصوص اینکه حالا اینتر و رم در اوج قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه