English

آنچلوتی شب رویایی شاگردانش را توصیف کرد

سرمربی بایرن مونیخ به ستایش از بازی خوب شاگردانش در دیدار برابر هامبورگ پرداخت و آن را رویایی توصیف کرد.

آنچلوتی شب رویایی شاگردانش را توصیف کرد

به گزارش خبرگزاری موج، بایرن مونیخ در هفته بیست و دوم بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و توانست هامبورگ را با هشت گل درهم بکوبد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

این بازی هزارمین دیداری بود که کارلو آنچلوتی به عنوان مربی تجربه می‌کرد. او در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از تیمش پرداخت و گفت‌: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. سرتر از حریف بودیم و با شایستگی به این سه امتیاز دست یافتیم. انتظار نداشتم با این نتیجه‌ پیروز بازی شویم.

با وجود اینکه بایرن مونیخ در این دیدار هشت گل به ثمر رساند، بازهم توماس مولر از زدن گل ناتوان بود. سرمربی بایرن مونیخ درباره مولر اظهار کرد: او اگر گل نزد، بازهم بازیکن تاثیرگذاری برای بایرن مونیخ به شمار می‌آید.

آنچلوتی در ادامه سخنانش اظهار کرد: امشب از هر نظر برای ما رویایی بود. از بازیکنان خواستم امشب را فراموش نکنند و همواره آن را به خاطر بیاورند. از همه نظر خوب بودیم و بازی بی‌نقص و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به شاگردانم اعتماد کامل دارم. آنها روح و شخصیت بزرگی دارند. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم خوب ظاهر شویم.

بایرن مونیخ با این پیروزی، ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. لایپزیگ با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی