English

کی‌روش و یک تصمیم جنجالی

تلاش فدراسیون فوتبال برای لیست کردن پرسپولیسی‎ها 

به نظر می رسد کی‌روش قصد دعوت از پرسپولیسی ها را برای بازی با قطر و چین ندارد. 

تلاش فدراسیون فوتبال برای لیست کردن پرسپولیسی‎ها 

به گزارش خبرگزاری موج، برخی از منابع خبری به صراحت نوشته اند کی روش نفرات خود را برای بازی با قطر و چین لیست کرده و در این بین پرسپولیسی ها نیستند! عدم واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به این اخبار نشان می دهد خبر صحت داشته و کی روش همان طور که گفته بود پرسپولیسی ها را دعوت نخواهد کرد.


در پی لغو بازی دوستانه تیم ملی در دبی و اعتراض برانکو به این اردو کی روش پرسپولیسی ها را به تهران بازگرداند و در پاسخ به اعتراضات برانکو گفت دیگر پرسپولیسی ها را به اردو دعوت نمی کند تا چاق نشوند و پرسپولیس متضرر نگردد و...


کی روش در حالی برای عملی کردن تصمیم خویش مصر است که برانکو در روزهای اخیر تغییر موضع داده و از تیم ملی حمایت کرده است. در عین حال خبر رسیده فدراسیون فوتبال به ویژه مهدی تاج در تلاش است تا کی روش را مجاب به دعوت از پرسپولیسی ها کند و در همین راستا امروز نشستی را با افشین پیروانی برگزار خواهد کرد. مدیر اجرایی تیم ملی که اتفاقا با کی روش رابطه بسیار خوبی دارد.


کی روش در اردوی دبی حتی دستیاران ایرانی اش را هم می خواست به تهران باز گرداند که با مقاومت آنها روبرو شد و همین مسئله بهانه ای شد تا کی روش در بازگشت به تهران خطاب به مهدی تاج اعلام کند منبعد به دستیاران ایرانی اش هم نیاز ندارد. البته سرمربی تیم ملی این طور گفته بود که دستیاران ایرانی اش را اخراج نکرده. بلکه با توجه به لغو اردوها و برنامه های تیم ملی نیازی به آنها ندارد.


به هر صورت عدم دعوت از پرسپولیسی ها توسط کی روش اتفاق خوبی نیست به این خاطر که پای تیم ملی در میان است و باعث جبهه گیری طرفداران این تیم علیه کی روش و تیم ملی خواهد شد و در این بین تنها تیم ملی است که متضرر می شود.


کی روش به خاطر تیم ملی هم که شده باید کوتاه بیاید و با کنار گذاشتن اختلافات خود با برانکو به صعود ایران به جام جهانی فکر کند که این از همه چیز برای او و ایرانی ها مهم تر است.


سرمربی تیم ملی تا به امروز هر آنچه که قرار بوده ثابت کند را ثابت کرده و اختلافات با برانکو بهانه ی خوبی برای ضربه زدن به تیم ملی و پرسپولیسی ها نیست. پرسپولیسی هایی که اگر دعوت نشوند مقصر نبودند و چوب اختلافات کی روش و برانکو را خواهد خورد که این انصاف نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی