English

توپ آشتی ملی در فوتبال شلیک شد

باشگاه ها و تیم ملی لازم و ملزومند

برانکو در مصاحبه ای ضمن اعلام حمایت از تیم‌ملی فوتبال و کادر فنی آن فضای مطلوبی را برای همدلی در بین بزرگان ایجاد کرده است.

باشگاه ها و تیم ملی لازم و ملزومند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان با یک حرکت حرفه ای هم تیمش را از نظر روحی و روانی آماده یک دیدار خوب کرده است و هم کدورت ها با سرمربی تیم‌ملی را از بین برده است.

یقینا کی روش هم که یک مربی حرفه ایی و‌ کارکشته است می داند که این حرکت برانکو واقعا یک حرکت از سر ناتوانی نیست بلکه در جهت رفع کدورتهاست. حالا امیدواریم کی روش هم دست دوستی برانکو را پس نزند و فوتبال ایران را از یک دلهره و اضطراب نجات دهد.فضا فضای خوبی برای همدلی فوتبال ملی است.

هم باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به این همدلی و اتحاد دارند و هم تیم ملی در آستانه دور برگشت و حساس مقدماتی جام جهانی به این وحدت  نظر نیاز دارد فضا به گونه ای است که باشگاه ها و تیم ملی لازم و‌ ملزوم یکدیگرند.

موفقیت باشگاه های ما در لیگ قهرمانان رابطه مستقیمی با موفقیت تیم ملی دارد. برانکو خوب موقعی توپ آشتی را شلیک کرده است . امیدواریم بازخورد این حرکت خوب برانکو را در همه ابعاد ملی و باشگاهی ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه