English

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال

جدال سرنوشت‌ساز مدعیان در تبریز و مصاف ندارها در قم

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در حالی فردا آغاز می‌شود که قرار است مدعیان قهرمانی به مصاف هم بروند.

جدال سرنوشت‌ساز مدعیان در تبریز و مصاف ندارها در قم

به گزارش خبرگزاری موج، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شود و تیم‌ها در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ به دنبال کسب بیشترین امتیاز هستند. دو دیدار در این هفته از رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که تیم‌های بالای جدولی باید به مصاف هم بروند.

در یکی از این دیدارها مس سونگون میزبان گیتی پسند اصفهان است. شاگردان افضل که با ۱۰ امتیاز اختلاف پایین تر از اصفهانی ها در رده سوم قرار گرفته اند، از قهرمانی ناامید نیستند چرا که اختلاف بالای صدرنشین در هفته‌های پیش رو می‌تواند شکننده باشد.

در دومین مصاف مدعیان، تاسیسات دریایی در تالار هندبال سئول از حفاری اهواز پذیرایی می‌کند. اهوازی‌ها که با اختلاف دوازده امتیازی از صدر امید چندانی به قهرمانی ندارند، می‌خواهند همچنان در معادلات قهرمانی تاثیرگذار باقی مانده و همچون هفته گذشته که مس را شکست دادند، تاسیسات دریایی را هم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی از پیش رو بردارند.

در پایین جدول هم رقابت بسیار فشرده دنبال می‌شود و طرح و توسعه قزوین که برای بقا می‌جنگد، مهمان یاسین پیشرو قم خواهد بود. بازی این دو تیم را باید مصاف ندارهای لیگ عنوان کرد چرا که هم طرح و توسعه و هم یاسین پیشرو بارها به دلیل مشکل مالی با اعتصاب بازیکنان رو به رو شده اند. در این بازی نیز هر چند قزوینی ها با تیمی کامل وارد مسابقه می شوند اما محمدرضا حیدریان در یاسین پیشرو تنها هشت بازیکن را در اختیار دارد و بازیکنان اصلی این تیم در اعتراض به مشکلات مالی، کناره گیری کرده اند.

همچنین در جدول رده بندی مسابقات به ترتیب تیم های گیتی پسند، دبیری تبریز، مس سونگون، تاسیسات دریایی و حفاری اهواز در رده های اول تا پنجم قرار گرفته‌اند و در پایین جدول هم آذرخش بندرعباس، دانشگاه آزاد و طرح و توسعه قزوین فانوس به دستان لیگ محسوب می شوند.

برنامه کامل هفته بیست و سوم:
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵ – ساعت ۱۶
یاسین پیشرو قم – طرح و توسعه الوند
تاسیسات دریایی تهران – ملی حفاری اهواز
شهرداری ساوه – دبیری تبریز
مس سونگون ورزقان – گیتی پسند اصفهان
آذرخش بندرعباس – مقاومت البرز
دانشگاه آزاد تهران – شهروند ساری

فرش آرا مشهد – لبنیات ارژن فارس(ساعت ۱۶:۳۰)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه