English

یان رایت خبر از بازنشستگی آرسن ونگر داد

اسطوره پیشین آرسنال اعلام کرد آرسن ونگر به او گفته که در پایان فصل بازنشسته می‌شود.

یان رایت خبر از بازنشستگی آرسن ونگر داد

به گزارش خبرگزاری موج، قرارداد آرسن ونگر در حالی با آرسنال در تابستان به پایان می‌رسد که هنوز صحبتی مبنی بر تمدید قرارداد او انجام نشده است و به نظر می‌رسد بعد از بیش از ۲۰ سال باید منتظر جدایی آرسن ونگر از آرسنال باشیم.

این‌ در حالی است که توپچی‌های لندنی برای کسب قهرمانی و حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند و در این برهه ونگر ۶۷ ساله هنوز صحبتی درباره آینده‌اش در این تیم نکرده است. از ماسیمیلیانو آلگری که روی نیمکت یوونتوس قرار دارد و توماس توخل از بوروسیا دورتموند به عنوان گزینه‌های جدی جانشینی ونگر یاد می‌شود.

یان رایت که در تیم آرسنال در سال ۱۹۹۸ نقش مهمی در قهرمانی توپچی ها در لیگ برتر داشت، در این زمینه گفت‌: شب گذشته با ونگر صحبت کردم و اگر بخواهم کاملا صادقانه با شما صحبت کنم فهمیدم که او در پایان فصل آرسنال را ترک می‌کند. چند ساعت با ونگر حرف زدم. او صحبت‌های مبنی بر رفتن از تیم می‌کرد. اگر کسی از من بپرسد سرنوشت ونگر چه می‌شود، می‌گویم او می‌رود.

یان رایت در پایان گفت‌: آرسنال باید خودش را برای دوران بعد از ونگر آماده کند. مربی جدیدی خواهد آمد و سیستم جدیدی را به باشگاه خواهد آورد. بدون شک شاهد تغییرات زیادی در طول فصل خواهیم بود. امیدوارم تمام این تغییرات به سود آرسنال شود.

آرسنال در هفته‌ بیست و پنجم لیگ انگلیس باید برابر تیم آماده هال سیتی آماده کند که با حضور سرمربی جدید، شرایط بهتری پیدا کرده است و از دو بازی برابر منچستریونایتد و لیورپول، چهار امتیاز کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی