English

نگرانی‌های تیم فعلی باشگاه را درک می‌کنم

تونی اولیویرا: با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیدیم/بدهی‌ام با قسط‌بندی پرداخت می‌شود

مربی اسبق باشگاه تراکتور گفت: با وکلای باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیدیم که این مبلغ به‌صورت قسطی پرداخت شود تا هیچ مشکلی برای باشگاه تراکتورسازی ایجاد نشود.

تونی اولیویرا: با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیدیم/بدهی‌ام با قسط‌بندی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، تونی اولیویرا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه درباره بحث بدهی باشگاه به این مربی اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی از چندین سال پیش بدهی به من داشت که در طول این سال‌ها این مبلغ پرداخت‌نشده بود.

وی افزود: پیگیری‌های وکیل من این موضوع را در مسیر قانونی خود قرار داد و ممکن بود مشکلاتی برای باشگاه تراکتورسازی به وجود بیاید و من هم که پیگیر اتفاقات اخیر این باشگاه هستم اصلاً راضی نبودم مشکلی برای این تیم پرهوادار به وجود بیاید.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر امیر قلعه‌نویی طی تماسی از من خواست تا به خاطر مشکلات اخیر باشگاه توافق کنم تا این مبلغ به‌صورت قسط‌بندی پرداخت شود و من هم به احترام او با این موضوع موافقت کردم.

اولیویرا تصریح کرد: من این موضوع را به وکیلم منتقل کردم و درنهایت با وکلای باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیدیم که این مبلغ به‌صورت قسطی پرداخت شود تا هیچ مشکلی برای باشگاه تراکتورسازی ایجاد نشود.

تونی در پایان گفت: مدیریت فعلی باشگاه تراکتورسازی در بحث بدهی‌ها مقصر نیست و تمامی این بدهی‌ها از گذشته برجای‌مانده است و من نگرانی‌های تیم فعلی باشگاه را درک می‌کنم چراکه آن‌ها برای موفقیت تیم محبوب تراکتورسازی تمامی تلاششان را به کار می‌گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه