English

رئیس صدا و سیما:

رسانه ملی یکی از منابع قابل اتکا و مورد وثوق مردم است

رئیس سازمان صداوسیما ابراز داشت: خوشبختانه رسانه ملی یکی از منابع قابل اتکا و مورد وثوق مردم در حوزه اخبار سلامت و بهداشت بوده است.

رسانه ملی یکی از منابع قابل اتکا و مورد وثوق مردم است
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت سالگرد شبکه رادیویی سلامت و همچنین چهلمین سال تاسیس رادیو قرآن در پیام هایی جداگانه برای این دو شبکه رادیویی آرزوی موفقیت و از آنها به عنوان شبکه‌های موثر و تاثیرگذار یاد کرد.

متن پیام پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت سالگرد رادیو سلامت بدین شرح است:

«سلامت و بهداشت و درمان از جمله مسائل مهم است که همواره مساله ای اساسی برای مردم بوده است. خوشبختانه رسانه ملی یکی از منابع قابل اتکا و مورد وثوق مردم در حوزه اخبار سلامت و بهداشت بوده و مطالبه گرانه و دغدغه مند پیگیر کاستی ها و تقدیر کننده از اقدامات انجام به شمار می آمده است. فی الواقع رسانه ملی با استناد به اسناد بالادستی همواره کوشیده تا در حوزه نظام سلامت و بهداشت، رسانه ای فعال و کوشا باشد که در این میان نقش رادیو سلامت به شدت چشمگیر و پویاست. این شبکه رادیویی در طول ۲۱ سال فعالیت مستمر و موثر خویش همواره یار و همراه مخاطبان وفادار این رسانه گرم بوده است و مخاطبانش مجدانه، آنچه را که در جستجویش بودند از طریق آن یافته اند. این رادیو در بزنگاه های حساسی مانند کرونا به نحو شایسته ای به میدان جهاد رسانه ای پا گذاشت و موج آرامش بخشی در بحران ها ساخته است. جا دارد از مرحومه دکتر صدیقه اعتماد سعید که طی سالیان مدیریت بر این شبکه رادیویی، مجاهدانه خدمت کرد یادی کنیم و توفیق یکایک همکاران و طول عمر با عزت آنان را از خداوند عزیز مسئلت نمایم. امیدوارم شبکه رادیویی سلامت همچنان مستحکم و با صلابت در مسیر تعالی نظام سلامت ایران اسلامی عزیزمان گام بردارد.»

رئیس صداوسیما همچنین به مناسبت چهلمین سال تاسیس رادیو قرآن نیز پیامی منتشر کرده است که متن پیام بدین شرح است: 

«اقرا باسم ربک الذی خلق...» چه تقارن عجیبی است که ایام مبعث با ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد تاسیس رادیو قرآن، همزمان شده است.

هزار و چهارصد و پنجاه و هشت سال پیش در چنین ایامی بود که معجزه بی‌نظیر خلقت، «قرآن کریم» بر پیامبر ختمی مرتبت نازل شد. خداوند از آخرین پیامبرش خواست تا بخواند و جهانیان را به خواندن قرآن و ذکرش هدایت کند. چه همزمانی مبارک و زیبایی است، تولد اسلام عزیز و نزول قرآن مبارک با چهلمین سالگرد تاسیس رادیوی محبوب قرآن که خود همین عدد چهل را حکمت‌ها و اسراری است و مگر نه این است که پیامبر عظیم‌الشان‌مان در همین سن به رسالت مبعوث شد. رادیوی شنیدنی و آسمانی قرآن همواره منشأ خیر فراوان بوده و باید به حال آنان که توفیق حضور و فعالیت در این رادیوی مقدسی دارند، غبطه خورد. بی‌شک فعالیت در چنین رادیویی جز با الطاف خاصه الهی امکان‌پذیر نیست که منبع و منتشرکننده کلمات وحی است و هم همکاران و هم شنوندگان آن حال و احوالی خاص دارند.

امیدوارم رادیو قرآن به پشتوانه لایزال کلام‌الله همواره درخشان و متعالی باشد و بتواند بیش از پیش در جذب مخاطبان حقیقت‌جو و حقیقت‌طلب موفق عمل کند. توفیق روزافزون تمام همکاران را در رادیو قرآن، در مسیر رونق و ترویج فرهنگ و معارف الهی مسئلت می‌کنم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه