English

«عطرآلود» به هندوستان راه یافت

فیلم سینمایی «عطرآلود» راهی جشنواره «آجانتا-الورا» کشور هند راه یافت و نخستین تصویر از شهرام حقیقت دوست در فیلم «قلب رقه» منتشر شد.

«عطرآلود» به هندوستان راه یافت
به گزارش خبرگزاری موج

، فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست، تهیه کنندگی یوسف منصوری و نویسندگی حسین حسنی، محصول سازمان سینمایی سوره در نخستین حضور جهانی خود، به بخش رقابتی نهمین دوره جشنواره «آجانتا-الورا» در کشور هند راه یافت.

این فیلم سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در پنج بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن این جشنواره را دریافت کرد.

این جشنواره با هدف نمایش بهترین فیلم های تولید شده اخیر در هند و جهان برگزار می‌شود و بستری برای فیلمسازان مشتاق، تکنسین‌ها، هنرمندان و علاقه‌مندان جوان فیلم است تا آن‌ها را به یادگیری و درک جنبه های هنری و فنی سینما تشویق کند.

نهمین دوره جشنواره «آجانتا-الورا» از سوم تا هفتم ژانویه ۲۰۲۴ برابر با ۱۳ تا ۱۷ دی ماه امسال در شهر اورنگ آباد هند برگزار می‌شود.

پخش بین الملل این فیلم سینمایی برعهده مرکز بین الملل سوره است.

با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «قلب رِقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید پروینی، نخستین تصویر از شهرام حقیقت دوست، بازیگر نقش اصلی این فیلم منتشر شد.

شهرام حقیقت دوست ، فرهاد قائمیان ، محمدرضا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، عبدالرضا نصاری، مصطفی ساسانی و شادی مختاری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«قلب رِقه» محصول مشترک بنیاد رسانه‌ای بیان و بنیاد سینمایی فارابی است که در جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه