English

پیش فروش بلیت کنسرت علیرضا قربانی رکورد زد

بیست هزار بلیت کنسرت علیرضا قربانی در کمتر از ۳۰ دقیقه در سایت ایران کنسرت به فروش رفت.

پیش فروش بلیت کنسرت علیرضا قربانی رکورد زد
به گزارش خبرگزاری موج

، برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در دی‌ماه امسال، خبری خوش برای علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی است. کنسرتی که از هفتم دی آغاز می‌شود و هنوز نمی‌توان روز پایانی برای این اجراها متصور شد؛ چرا که استقبال از این کنسرت به شدت زیاد است. بلیت فروشی این کنسرت، ابتدا برای سه شب هر شب دوسانس آغاز و امروز هم برای چهار شب هر شب دوسانس دیگر تمدید شد و به احتمال فراوان برای شب‌های دیگری هم تمدید خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

سامانه جدید بلیت‌فروشی کنسرت علیرضا قربانی اعلام شد/ امکان خرید از امشب

علیرضا قربانی در هتل اسپیناس پالاس کنسرت‌ اجرا می‌کند

 

اما تمدید اجراهای علیرضا قربانی مشکلاتی هم داشت؛ ابتدا قرار بود که بلیت‌های این کنسرت در سایت ایران تیکت به فروش برسند که این سایت در همان شب اول و پس از اینکه تحملِ بارِ سیلِ مراجعان را نداشت، از دسترس خارج شد.

برگزار کنندگان این کنسرت، بلافاصله سایت ایران تیکت را کنار گذاشتند تا بار دیگر اثبات شود که این سایت‌ها تحملِ پذیرشِ مخاطبان زیادی در یک زمان مشخص را ندارند. بالاخره ایران کنسرت به عنوان سایت جایگزین انتخاب شد و امروز جمعه یکم دی 1402 بلیت فروشیِ چهار شب از کنسرت علیرضا قربانی روی این سایت با کمترین مشکل انجام شد.

پیش از این اجرای علیرضا قربانی برای روزهای هفتم، هشتم و نهم دی بلیت‌فروشی شده بود و حالا این اجرا برای چهار روز دیگر تمدید شد.

شروع فروش بلیت‌ها طبق اعلامِ قبلی از ساعت 14 روی سایت ایران کنسرت آغاز شد. کمتر از 30 دقیقه طول کشید تا بلیت‌های این چهار شب(هر شب دو سانس) به فروش برسد. البته در هر سانس، تعدادی تک بلیت باقی مانده بود که فروش آنها کمی طول کشید؛ چرا که مخاطبان کنسرت ترجیح می‌دهند با یک نفر همراه به سالن اجرا بروند. در کل می‌توان گفت که بلیت‌های این هشت سانس که در چهار شب برگزار خواهد شد، در کمتر از 30 دقیقه به فروش رفت.

اگر ظرفیت سالن کنسرت رویال هال اسپیناس پالاس را 2 هزار و 500 نفر در نظر بگیریم، با فروش بلیت‌های چهار شب از اجرای علیرضا قربانی که هر شب دو سانس بود، در مجموع 20 هزار بلیتِ کنسرت علیرضا قربانی در کمتر از 30 دقیقه به فروش رفته است.

البته فراموش نکنیم که سایتی که این بار میزبان بلیت‌فروشی این اجرا بود، کارش را به خوبی انجام داد و توانست با کمترین مشکل این حجم بالا از تقاضا را پاسخگو باشد.

همین چندی پیش سایت بلیت فروشی یکی دیگر از خوانندگانِ محبوب و پرمخاطب موسیقی ایرانی با مشکلات بسیاری مواجه شد و اعتراضات بسیاری را هم در پی داشت. در آنجا کار تا جایی پیش رفت که مسئولان برگزاری آن کنسرت مجبور شدند، شبانه بلیت‌ها را به فروش برسانند!

دور جدید کنسرت علیرضا قربانی در تهران با اضافه شدن قطعات جدید به رپرتوار کنسرت سعدآباد از 7 دی 1402 در سالن هتل اسپیناس پالاس آغاز و احتمالا برای چندین شب دیگر ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه