English

لقمان خالدی کارگاه ساخت مستند کوتاه در جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌کند

«لقمان خالدی» کارگردان سینمای مستند، کارگاه فرایند ساخت مستند کوتاه در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» برگزار می‌کند.

لقمان خالدی کارگاه ساخت مستند کوتاه  در جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، لقمان خالدی یکی از استادان ایرانی کارگاه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است که کارگاه «درام با طراحی ساختار در مستند کوتاه» را برگزار می‌کند.

لقمان خالدی کارگردان، مستندساز و تدوینگر سینما و متولد سال ۱۳۵۷ در کرمانشاه است. خالدی فیلمسازی خود را از انجمن سینمای جوان کرمانشاه آغاز کرد. از مهمترین آثار وی می‌توان به فیلم کوتاه «فوکوس» و مستندهای «و من مسافرم»، «خصوصی»، «مشترک موردنظر»، «کمی بالاتر»، «نسا»، «فصل هرس» و ... اشاره کرد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران « سینما حقیقت » به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۲۷ آذر تا دوم دی امسال در بخش‌های مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل، جایزه شهیدآوینی، بخش‌های جنبی ملی و بین‌الملل و بزرگداشت در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

جشنواره در این دوره می‌کوشد با بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی، تصویری واقعی از آنچه بشر امروز در عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی با آن روبه روست ارائه دهد. با این نگاه، تمرکز ویژه این دوره از جشنواره بر ۲ چالش ملی و بین‌المللی بحران آب و مساله جمعیت است.

امسال علاوه بر پردیس چارسو که خانه جشنواره است، آثار جشنواره در «موزه سینما» روی پرده خواهند رفت. این سینما، سینمای مردمی هفدهمین جشنواره سینماحقیقت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه