English

فروش ۱۰ خودروی گران‌قیمت استانداری‌ها

معاون وزیر کشور از فروش ۱۰خودروی گرانقیمت استانداری‌های کشور خبر داد و گفت: درطرح جایگزین خودروهای قیمت بالا در استانداری‌ها خودروهای سبک‌تر در اختیار استانداری‌ها قرار می‌گیرد.

فروش ۱۰ خودروی گران‌قیمت استانداری‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، جواد ناصریان ظهر چهارشنبه در نشست معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و مدیران کل امور اداری و مالی استانداری‌های کشور در همدان به مشکلات بودجه ای کشوراشاره کرد و گفت: وعده‌هایی که قبل از برگزاری انتخابات داده بودیم تا حدودی محقق شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با بیان اینکه در زمان برگزاری انتخابات برنامه ریزی ها به نحوی بود که منابع مورد نیاز به نحو مطلوب توزیع شود، افزود: برای نخستین بار دستمزد برگزاری مجریان انتخابات با ۲ ماه تاخیر رسیدگی شد.

دستمزد هیئت‌های اجرایی انتخابات واریز نشد

ناصریان با بیان اینکه تلاش شد تا مبالغ مستقیما به حساب مجریان انتخابات واریز شود اما در این پروسه مشکلاتی از جمله نامشخص بودن حساب ها ایجاد شد، گفت: دستمزد هیئت های اجرایی مرحله دوم انتخابات هنوز واریز نشده و دستمزد ۴ تا ۵ هزار نفر هنوز پرداخت نشده که در هفته آینده پرداخت می شود و دستمزد هیئت بازرسی نیز پس از جذب بخش دوم اعتبارات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، پرداخت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده نیز عنوان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تمهیداتی اتخاذ شده که از نیمه دوم امسال فعالیت‌های آن آغاز خواهد شد.

اجرای طرح جایگزین خودروهای قیمت بالا در استانداری‌ها

ناصریان با بیان اینکه ۱۰ دستگاه خودروی گران قیمت استانداری‌ها جمع‌آوری شد و به فروش رسید، گفت: در طرح جایگزین خودروهای قیمت بالا در استانداری‌ها تا چندماه آینده خودروهای سبک‌تر در اختیار استانداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مورد کسری بودجه انتخابات مکاتبات لازم صورت گرفته است، افزود: برخی استانداری‌ها در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسری اعتبارات مواجه بودند اما سعی می‌شود که وجوه مرحله دوم هرچه سریعتر پرداخت شود تا استان‌ها با مشکل روبه رو نشوند.

ناصریان در ادامه با اشاره در پیش رو بودن هفته دولت ادامه داد: مسئولان باید تا زمان برگزاری هفته دولت اقداماتی که در همه استانداری‌های کشور انجام شده را مشخص و اعلام کنند.

وی با بیان اینکه باید اقدامات انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی برای گزارش عملکرد دولت جمع‌آوری شود، گفت: نشست مشترک استانداران و هیئت وزیران برای ارائه این گزارش پایان مردادماه برگزار می‌شود.

در واگذاری مسئولیت‌ها نگاه جناحی و سیاسی وجود ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور در ادامه به تغییرات ساختاری استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اشاره و عنوان کرد: بخشی از وظایف حوزه معاونت برنامه‌ریزی استانداری‌ها جدا و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اضافه شد.

ناصریان با بیان اینکه در واگذاری برخی مسئولیت‌ها نگاه جناحی و سیاسی وجود ندارد و فقط براساس تصمیمات کارشناسی وظایف به افراد محول می‌شود، گفت: در تغییرات انجام شده معاون برنامه‌ریزی حذف شود و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ایجاد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد فرمانداران و بخشداران جزو بدنه وزارت کشور هستند، افزود: سعی شده مجموعه انتصابات در فرمانداری‌ها ضابطه‌مند باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر