English

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی؛

انجام معاملات کثیف در نهاوند به یک معضل تبدیل شده است/چالش بزرگ اشرار و قمه‌کش‌ها در نهاوند

امام جمعه نهاوند با اشاره به انجام معاملات کثیف درنهاوند،‌ گفت: اخیرا در شهر نهاوند چالش بزرگی به نام اشرار و قمه‌کش‌ها وجود دارد و توزیع کنندگان مواد مخدر و معاملات کثیف در این شهر به یک معضل تبدیل شده‌اند.

انجام معاملات کثیف در نهاوند به یک معضل تبدیل شده است/چالش بزرگ  اشرار و قمه‌کش‌ها در نهاوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند روز شنبه ۶ آذر در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، با اشاره به انجام  معاملات کثیف درنهاوند،‌ گفت: اخیرا در شهر نهاوند چالش بزرگی به نام اشرار و قمه‌کش‌ها وجود دارد و توزیع کنندگان مواد مخدر و معاملات کثیف در این شهر به یک معضل تبدیل شده‌اند.

وی افزود: خواسته ما و مردم این شهرستان از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر عوامل، برخورد قاطع و جدی با این عوامل مخل آرامش جامعه است.
مغیثی بیان کرد: وجود این اراذل باعث شد که سرباز وظیفه نهاوند به دست این عوامل مزدور این‌گونه به شهادت برسد و خواسته ما این است.
امام جمعه نهاوند یادآوری کرد: شهادت فیض بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و امامان معصوم و بزرگان ما به عظمت شهادت پی‌برده‌اند. 
وی در خاتمه تصریح کرد: به شهادت رسیدن این جوان یعنی عاقبت‌بخیری و تربیت خوب خانواده این شهید باعث شد که این جوان به این درجه نائل شود و همه ما باید قدر این‌گونه تربیت‌ها را بدانیم و دعا کنیم که عاقبتمان ختم به شهادت و ختم به خیر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر