English

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان همدان:

قاچاقچیان سیلیس در ازندریان دستگیر شدند

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان همدان با اشاره به کشف ۳۵ تن سنگ سیلیس قاچاق از کامیون و مقدار پنج تن نیز سنگ سیلیس از تراکتور، گفت: متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

قاچاقچیان سیلیس در ازندریان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد رحیمی،  معاون هماهنگ کننده انتظامی استان همدان در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به اینکه متهمان قاچاق سنگ سیلیس تحویل مراجع قانونی شدند،  گفت: مأموران کلانتری ازندریان شهرستان ملایر روز گذشته در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تراکتورحامل بار مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی این کامیون و تراکتور را جهت بررسی قانونی و دقیق تر متوقف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این سنگ‌های فاقد مجوز قانونی حمل، بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران این یگان، به ترتیب مقدار ۳۵ تن سنگ سیلیس قاچاق از کامیون و مقدار پنج تن نیز سنگ سیلیس از تراکتور کشف شد که با تشکیل پرونده هر دو متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در پایان بیان کرد: شناسائی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به حمل و جابجائی بدون مجوز قانونی سنگ سیلیس می کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر