English

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای همدان

آبرسانی سیار به ۱۶۱ روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودراهنگ

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای همدان با بیان اینکه سال گذشته از مجموع یک هزارو 60 روستای استان 161 روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودراهنگ به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، عنوان کرد: از این تعداد 18 روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت با تانکر آبرسانی شدند.

آبرسانی سیار به 161 روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری موج همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمید رضا نیکداد، معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای همدان شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با  با بیان اینکه سال گذشته از مجموع یک هزارو 60 روستای استان 161 روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودراهنگ به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، اظهارداشت: ازمجموع 32 روستای مذکور، 20روستا درشهرستان‌های همدان و فامنین با 107 سرویس به صورت دائم تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: درفروردین ماه سال جاری 32 روستای استان به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از مجموع یک هزارو 60 روستای استان 161 روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودراهنگ به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، عنوان کرد: از این تعداد 18 روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت با تانکر آبرسانی شدند.

نیکداد افزود: 161 روستای مذکور با یک هزارو 804 سرویس معادل 19 هزارو 128 متر مکعب آب آبرسانی شدند.

وی با اذعان به اینکه در فروردین ماه سال گذشته نیز 37 روستا به صورت دائم و موقت آبرسانی شدند اظهارداشت: ازاین تعداد 17 روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت آبرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به کاهش نزولات جوی پیش بینی میشود تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار درروزهای پیش رو افزایش یابد،گفت:سال گذشته  تعداد روستاهای تحت پوشش از 37 روستا در فروردین ماه به 54 روستا در شهریورماه رسید که پیش بینی میشود با افزایش گرما وکاهش نزولات جوی بر تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار افزوده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر