English

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان:

سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی خود را وقف میهن و مردمانش کرد

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی با اشاره به ویژگی های برجسته سردار شهید از اینکه ایشان خود را وقف سرزمین و هموطنانش کرد، سخن گفت.

سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی خود را وقف میهن و مردمانش کرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید صفدریان ، مدیر  کل بنیاد شهید استان همدان در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی ابراز کرد: آنچه مبرهن است این است که شهدای میهن عزیز در زندگی فردی و اجتماعی  خود بسیار  فداکار بوده اند و در تمامی مسایل رنگ و بوی از خود گذشتگی را می توانی در زندگی ایشان بیابی و الگوی والای این مهم سردار شهید سلگی است که در خدمت به جامعه خود زبانزد بوده است.

صفدریان با اشاره به تلاش و کوششی که سردار شهید در تمام طول عمر بابرکت خود برای خدمت به مردم و کشور داشته است، خاطرنشان کرد: ایشان در مسیر حمایت از دین خدا و اعتلای کشور و عزت هموطنان خود همواره کوشا بودند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه مراسم تشییع و دیگر مراسم مرتبط به سردار شهید با توجه به شیوع کرونا محقق نشد،‌ابراز کرد: تمام تلاش و فعالیت سردار شهید جهت عزت و سرافرازی میهنمان از کوچکترین تا شاخص ترین اقدامات ایشان، تمامی با تواضع تمام و بدون مطرح کردن خود سرانجام می گرفت .

وی افزود: ایشان همواره دستگیر نیازمندان بودند و ارتباطی نزدیک با مردم داشتند. امید که همواره سبک زندگی سردار شهید را که  همانا عزت و سربلندی کشور در تمامی جهات بود سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

گرامیداشت سردار سلگی 2

سلگی 5

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر