English

سرهنگ احمد ساکی خبر داد:

دستگیری سارقان سیم و کابل چاه های آب در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از دستگیری 2 سارق مزارع کشاورزی و سیم و کابل چاه های آب روستا و کشف 4 فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی بخش گیان و پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان سیم و کابل چاه های آب در نهاوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ احمد ساکی ،  فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع کشاورزی و سیم و آب مربوط به چاه ها در سطح شهرستان نهاوند، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش گیان و پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی و پیگیری های مستمر، به 2 نفر که به همراه یک دستگاه پراید مشکی قصد فروش لوله و فلکه آب را داشتند، مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده با توجه به سخنان ضد و نقیض متهمان وکشف مقادیری مواد مخدر از آن ها، ٰنامبردگان برای بررسی به یگان انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی به سرقت لوله و فلکه آب و 4 فقره سرقت سیم وکابل مربوط به چاه های آب از سطح روستاهای این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر