English

معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان همدان عنوان کرد:

ایمن سازی محورها و شناسایی ۷۰ نقطه حادثه خیر در جاده‌های استان همدان

معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به ایمن سازی محورها، ساخت و ساز در حریم جاده‌ها و ... از شناسایی ۷۰ نقطه حادثه خیر در جاده‌های استان همدان خبر داد.

ایمن سازی محورها و شناسایی ۷۰ نقطه حادثه خیر در جاده‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمیدرضا پرورشی خرم، معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشار ه به ایمن سازی محورها و شناسایی ۷۰ نقطه حادثه خیر در جاده‌های استان همدان و اینکه یکسری نقاط وجود دارد که امکان ایجاد تصادف در آن زیاد است، افزود: بعد از ممیزی یکسری اقدامات روی این نقاط انجام می‌شود.

وی  با بیان اینکه از ۷۰ نقطه حادثه خیر موجود در محورهای مواصلاتی استان همدان ۴۰ نقطه اصلاح شده است، اظهار کرد: اصلاح ۱۳ نقطه حادثه خیز نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه هر ۳ سال نقاط حادثه خیز با کمک پلیس راه شناسایی می‌شود، افزود: ۸۳ نقطه دارای تصادف با همکاری پلیس راه در محورهای ارتباطی استان همدان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۹ مورد آشکار سازی و اصلاح پیچ در استان همدان صورت گرفته است، افزود: امکان تصادف در این پیچ‌ها وجود دارد.

پرورشی خرم با بیان اینکه یکسری تقاطع‌ها به صورت مستمر پایش می‌شود که ۴۷ مورد آن انجام شده است، افزود: موارد مربوط به اصلاح و دور برگردان و پارکینگ ۴۱۲ مورد بوده و ۲۰۸ کیلومتر اصلاح شیب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ترانشه‌هایی در سطح جاده‌ها مانع دید می‌شود که ۸۰ مورد ترانشه برداری انجام شده است، افزود: از اهم اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ایمن سازی محورها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در رابطه با خط کشی جاده‌ها به دلیل شرایط جوی و مسائل مربوط به اعتبارات ضعیف عمل شده است، افزود: ۲۹۲ کیلومتر خط کشی انجام شده و چهار هزار و ۴۰۰ عدد تابلو اخطار انتظامی و اطلاع رسانی تهیه و نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۱۳ کیلومتر تهیه و نصب گارد ریل انجام شده است، افزود: ۷۸۰ مورد سرویس و نگهداری چراغ چشمک زن صورت گرفته است.

پرورشی خرم در رابطه با ساخت و ساز در حریم جاده‌ها نیز با بیان اینکه حریم جاده‌ها حقوق عامه است، افزود: باید با ساخت و ساز در حریم جاده‌ها مقابله کنیم کمااینکه مردم در صورت مشاهده موردی در سطح جاده‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با تهیه و نصب نیوجرسی قراردادهای خوبی امضا شده است، افزود: تاکنون حدود یک کیلومتر تهیه و نصب نیوجرسی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه چاله گیری‌ها باید به صورت مستمر در زمستان و تابستان انجام شود، افزود: ۴۴ کیلومتر روکش گرم و ۵۵ کیلومتر اجرای آسفالت حفاظتی در جاده‌های استان همدان انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر