English

سرهنگ علی اسدبیگی خبر داد:

شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در همدان/ دستگیری قاتلان متواری همدانی در ساوه

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در همدان خبر داد.

شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در همدان/ دستگیری قاتلان متواری همدانی در ساوه

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به  شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در همدان از کشف ۸ فقره سرقت در این استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره و منازل خالی از سکنه در سطح شهرستان همدان و سرقت اموالی از قبیل شیر آلات، آهن آلات و ... بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدبیگی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی دوربین مداربسته در یکی از سرقت ها مشخص شد، سارق از ضعف دیوار ساختمان های در حال ساخت استفاده کرده و اقدام به سرقت می کند که یک سارق در این زمینه شناسایی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

وی بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به هشت فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی وی شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با تأکید بر اینکه شهروندان به توصیه های پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت توجه کنند، گفت: از مردم در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

 دستگیری قاتلان متواری همدانی در ساوه

 فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری قاتلان همدانی در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: با تعاملی که با همکاران نیروی انتظامی این شهرستان داشتیم این دو فرد دستگیر شدند.

سرهنگ جمشید باقری اظهار کرد: چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹، جسدی در حوالی کوه خورزنه شهر همدان پیدا شد و پس از انجام اقدامات قضایی و تشخیص هویت مشخص شد که بر اثر ضربه به سر فوت شده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات مشخص شد قاتلان این شخص دو نفر بودند که برای سرقت خودروی وی مرتکب قتل شده‌اند و پس از شناسایی برای دستیگیری آنها اقدام شد که حین دستگیری از همدان متواری شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: افراد مرتکب به قتل با همکاری و تعامل نیروی انتظامی شهرستان ساوه دستگیر شده و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

و درباره مرگ کارگر ساختمانی که روز پنج‌شنبه هفته گذشته در شهر همدان اتفاق افتاد نیز اظهار کرد: دو نفر کارگر و بنا حین کار در ساختمان پنج طبقه یک منزل مسکونی سقوط کردند و ‌متأسفانه یکی از آن‌ها فوت کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع شده است، ادامه داد: فردی که به بیمارستان منتقل شد، کارگر ساختمانی است که آسیب دیدگی شدیدی داشت و لازم است تأکید شود پیمانکاران کارگران خود را بیمه کنند تا در صورت بروز حادثه مشکلات بیشتر نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر