English

در پی افتتاح چندین پروژه در سطح منطقه ۳ همدان صورت گرفت؛

وسیعترین تفکیکِ تاریخ همدان در کوی خضر

شهرداری منطقه 3 همدان در راستای ایجاد رفاه شهروندان و روان سازی ترافیک، در ادامه بازگشایی و تعریض معابردر سطح این منطقه، تعرض معبر فرخ سرشت به خضریان را صورت داد و همینطور شاهد افتتاح چند پروژه ورزشی(فوتبال دستی انسانی) و تحویل سندهای تفکیک سایت 36 هکتاری با انواع کاربری های تعریف شده و واقع در کوی خضر، از سوی مسئولان مرتبط بودیم؛ این تفکیک وسیعترین تفکیکی که بوده است که در تاریخ همدان روی داده است.

وسیعترین تفکیکِ تاریخ همدان در کوی خضر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، عباس صوفی، شهردار همدان در حاشیه تعریض معبر فرخ سرشت و افتتاح چند پروژه ورزشی با اشاره به اینکه در اسفند ماه شاهد چندین بازگشایی و تعریض معابرخواهیم بود، عنوان کرد: تعریض و بازگشایی معبر فرخ سرشت که ارتباط با خضریان را به وجود می آورد، نخستین بازگشایی است که در راستای این طرح صورت می گیرد.

صوفی با بیان اینکه بازگشایی چهار پلاک واقع در این  مسیر، روان سازی و رفاه شهروندان را به دنبال خواهد داشت، گفت: جهت کاستن از مشکل ترافیک در سطح شهر شهروندان نیز باید همکاری لازم را در طرح‌های تعریض داشته و گام‌های عملیاتی در این زمینه بردارند .

وی اقدام های لازم در این زمینه را بر اساس طرح تفضیلی موجود و با اولویت های درنظر گرفته عنوان کرد.

شهردار همدان هدف از بازگشایی معابر را دسترسی آسان به سایر نقاط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش حجم ترافیک عنوان کرد .

کامران گردان

کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به ضرورت در بازگشایی و تعریض معابری که امکان ایجاد دسترسی آسان در مواقع مورد نیاز را به وجود آورند، ابراز کرد: اگر بازگشایی معابر مورد نظر محقق نشود، قطعا در مواقع اضطراری و اورژانسی که قصد استفاده از خودروهای امدادی، آتش نشانی و اورژانس مد نظر است قطعا با مشکلات حیاتی مواجه خواهیم بود.

گردان با بیان اینکه طرح بازگشایی و تعریض معابر بنا به ضروریات منطقه و با اولویت‌بندی انجام خواهد شد، ادامه داد: همکاری اهالی هر منطقه موجب تسهیل در روند بازگشایی‌ها و رفع مشکلات خواهد شد .

گردان با بیان بازگشایی های معابری که در منطقه 3 شهرداری همدان صورت گرفته و در حال انجام است، افزود: با تملک املاکی که در 18 متری فرخ سرشت، کوچه احدی انجام شد، دسترسی آسان و روان سازی ترافیک روی خواهد داد.

وی افزود: امروز آخرین واحد واقع در این مسیر تخریب خواهد شد، و ارتباط  با خیابان خضریان محقق خواهد شد.

همدان 3

افتتاح چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در سطح منطقه شهرداری همدان

محمد رضا فیضی منش، شهردار منطقه 3 شهردار همدان نیز با اشاره به مناسبت دهه مبارک فجر و بازگشایی و افتتاح چندین پروژه عمرانی در سطح منطقه 3، عنوان کرد: مجموع اعتبارات لازم در این حوزه بالغ بر 12 میلیارد ریال بوده است.

فیضی منش افزود: محلی که اکنون در آن واقع شده ایم، فرخ سرشت نام دارد و این محل بن بست واقع شده است و همینطور معابری که به این محله منتهی می شود چهار متری است و این موضوع تردد را به سختی و با کندی و در مواقعی ناممکن ساخته است.

وی مطرح کرد: جهت اجرای این طرح، اقدامات لازم در راستای تملک و تخریب 4 واحد مسکونی و 2 واحد تجاری در کوی شهید احدی صورت گرفته است که ارتباط و تردد معبر خیابان خضریان را به محله فرخ سرشت تسهیل کرده و آن را به معبری 18 متری تبدیل می کند.

شهردار منطقه 3 همدان خاطر نشان کرد: این امر موجب بهبود وضعیت محیط شهری خواهد شد که رضایت شهروندان و رفاه آن ها را به همراه خواهد داشت.

فیضی منش با اشاره به رفع معضل موجود در کوی مورد نظر، ابراز کرد: در ادامه پروژه هایی در شهرک شهید مدنی و بهره برداری دو زمین ورزشی را نیز خواهیم داشت

وی با بیان اینکه کاهش معضلات و مشکلات ترافیکی از دیگر اهداف تخریب املاک در مسیر است، افزود: بدون‌ تعامل و همکاری شهروندان رسیدن به این مهم امکانپذیر نبوده و قدر مسلم همکاری، همراهی و همدلی شهروندان با شهرداری در اجرای پروژه‌های آزادسازی در سطح منطقه باعث حل و بازگشایی گره‌های ترافیکی و نیز توسعه و تعالی شهر در همه زمینه‌ها خواهد شد.

در ادامه بازگشایی و تعریض معبر فرخ سرشت، پروژه ای ورزشی تحت عنوان فوتبال دستی انسانی در پارک شاهد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همدان

در مراسم تحویل سند های تفکیکی سایت 36 هکتاری که با حضور شهردار همدان، شهردار منطقه 3 همدان، رئیس شورای اسلامی شهر و نایب رئیس شورا و دیگر مدیران و عموم مردم در مسجد ولیعصر کوی خضر برگزار شد، عباس صوفی، شهردار همدان یادآور شد: پارک 36هکتاری از اقدامات بسیار  ارشمندی است که با تجهیزات ورزشی و امکانات مناسب برای اوقات فراغت جوانان ساخته می شود.

صوفی یادآور شد: : تاکنون تفکیکی به این وسعت در همدان صورت نگرفته است.

کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان نیز با اشاره به تحویل سند تفکیکی های سایت ۳۶ هکتاری، عنوان کرد:  اقدامات آتی و جدید شهرداری در این منطقه ایجاد ارزش افزوده و رهایی از بن بست را به دنبال خواهد داشت.

همدان 1

محمد رضا فیضی منش، شهردار منطقه 3 همدان نیز در این مراسم با اشاره به انجام مراحل تفکیک این سایت و تحویل به مالکان، ابراز کرد: در گام نخست چند سند از اسناد مذکور به برخی از خانواده های  شهدا تحویل داده شد و سایر سند ها نیز ارائه می شود.

فیضی منش با بیان اینکه در سایت 36 هکتاری درنظر گرفته شده اراضی کوی خضر، پارک 60 هزار متری گلستان ایجاد می شود، گفت: احداث این پارک از سال جاری آغاز شده و در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کاربری های به کار گرفته شده در سایت 36 هکتاری شامل 40 درصد کاربری مسکونی  وتجاری است که به مالکان سپرده می شود و میزان باقی مانده نیز دارای کاربری فضای سبز و ورزشی خواهد بود.

اقدامات بسیار ارزنده وشایسته ای در کوی خضر روی داده است

حمید بادامی نجات، نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان در مسجد ولیعصر کوی خضر با اشاره به تحویل سند تفکیکی های سایت ۳۶ هکتاری، خاطر نشان کرد: در یک سال اخیرشاهد  اقدامات شایسته ای در خضر بوده ایم؛

بنده بعضا در ساعات غیراداری به شهرداری منطقه سه مراجعه کرده ام و از نزدیک شاهد اقدامات شبانه روزی مدیریت و کارکنان این مجموعه حتی تا ساعت ١٢ شب نیز بوده ام و حاصل این پشتکار و تلاش، اقداماتی است که امروز در سطح این منطقه شاهد آن هستیم.

بادامی نجات اقدام در راستای تحقق سند های تفکیکی مذکوردر خضریان و پارک 6 هکتاری را از  جمله این اقدامات دانست و ابراز کرد:  دلیل تاخیر مالکان زیاد بوده است و تا کنون همچین تفکیکی در همدان وجود نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر