English

در پی سفر مدیران کل صنایع تبدیلی و امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی به همدان صورت گرفت:

افتتاح ۴ پروژه صنایع تبدیلی در شهرستان بهار؛ اشتغال ۸۶ نفر

در پی سفر مدیران کل صنایع تبدیلی و امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی با افتتاح و شروع بهره‌برداری از 4 پروژه صنایع تبدیلی 86 نفر به کار مشغول شدند.

افتتاح 4 پروژه صنایع تبدیلی در شهرستان بهار؛ اشتغال 86 نفر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، با حضور آقایان چنگیز اسفندیاری مدیر کل صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی و محمد خالدی مدیر کل امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، منصور رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه سردخانه بالای صفر ۳۰۰۰ تنی در روستای حسام آباد با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال، اشتغال ۱۰ نفر در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۸۰۴ متر مربع افتتاح و آغاز به کار کرد.

همچنین پروژه فراوری سبزی و میوه شرکت صنایع غذایی مزرعه سفید همدان واقع در شهرک صنایع غذایی شهرستان بهار، با تولید سالاد و سبزی سرخ شده و منجمد و خشک شده و صیفی با ظرفیت ۹۰۰ تن در سال با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در زمینی با مساحت ۲۷۲۲ متر مربع و زیر بنای ۱۵۱۶ متر مربع افتتاح و آماده بهره برداری شد.

سپس پروژه شوریجات و انواع رب شرکت آریا شور هگمتانه با ظرفیت ۸۳۵۰ تن در شهرک صنایع غذایی بهاران شهرستان بهار با اعتباری بر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۴۰ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه پروژه مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه ای واقع در سنگ سفید شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و پیش بینی تولید ۲۷۰ تن گوشت مرغ و اشتغالزایی ۶ نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

مجموعا چهار پروژه با اعتباری باِلغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۶ نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر