English

به مناسبت ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب؛

۳ روستای دوستدار کتاب استان همدان معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتخاب روستاهای حسین‌آباد شهرستان بهار، سید شهاب شهرستان تویسرکان و داق‌داق‌آباد از شهرستان کبودراهنگ به عنوان روستاهای دوستدار کتاب خبر داد.

3 روستای دوستدار کتاب استان همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمدرضا احسانی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: آیین اختتامیه این ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار و از از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.
وی افزود:  در مرحله اول این جشنواره، پرونده ۲۱ روستا از استان همدان به دبیرخانه ارسال شد که هیئت داوران این جشنواره در مرحله اول، ۱۲۶ روستا و منطقه عشایری را از میان یک‌هزار و ۴۱۹ روستا و منطقه عشایری کشور برای داوری در مرحله دوم انتخاب کردند.
احسانی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز داوران از میان ۱۲۶ روستای راه‌یافته به این مرحله ۶۰ روستا و منطقه عشایری از ۲۳ استان را به‌عنوان برگزیدگان مرحله دوم انتخاب کردند که در این مرحله هم از این تعداد ۶ روستا از استان همدان معرفی شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: در مراسم پایانی این جشنواره، روستاهای حسین‌آباد شهرستان بهار، سید شهاب شهرستان تویسرکان و داق‌داق‌آباد از شهرستان کبودراهنگ با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه عمومی کشور، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و جمعی از مدیران و روسای فرهنگی و مروجان کتابخوانی از سراسر کشور تجلیل و شهر شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر