English

علیرضا قراگوزلو:

کشاورزان تویسرکان و کبودرآهنگ در کشور نمونه شدند

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از انتخاب 4 کشاورز استان همدان به عنوان نمونه کشوری خبر داد.

کشاورزان تویسرکان و کبودرآهنگ در کشور نمونه شدند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا قراگوزلو ، رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره برگزاری سی و چهارمین دوره تجلیل از کشاورزان نمونه کشوری بیان کرد: این دوره در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

قراگوزلو ضمن ابراز خرسندی بیان کرد: در این نشست از کشاورزانی که در زمینه فعالیت خود ممتاز بودند تقدیر به عمل آمد که خوشبختانه از 4 کشاورز استان همدان نیز  به عنوان کشاورز نمونه کشوری تقدیر شد که از این میان سه تن از شهرستان تویسرکان بودند. 

وی خاطرنشان کرد: وجیه الله اسدی از روستای قراگل کبودراهنگ به دلیل عملکرد مطلوب در کشت جو آبی  با استفاده از سامانه های نوین آبیاری، استفاده از بذور اصلاح شده، و رعایت اصول فنی کاشت و برداشت در این زمینه به موفقیت رسید.

قراگوزلو ادامه داد: محمد نوروزی از روستای کرزان تویسرکان دیگر کشاورز نمونه ملی از استان همدان به دلیل  عملکرد مطلوب در زمینه باغداری گردو با استفاده از سامانه های نوین آبیاری و رعایت اصول فنی، موجب برداشت گردوی بسیار با کیفیت شد که عنوان کشاورز نمونه ملی را نیز برای وی به ارمغان آورد.

وی افزود: رضا خزایی بهره بردار بخش کشاورزی از روستای مرادآباد تویسرکان نیز به دلیل موفقیت در تولید پیوندک گردو با کیفیت و سالم به منظور تولید نهال با کیفیت موفق به اخذ عنوان کشاورز نمونه ملی شد.

قراگوزلو با اشاره به ضرورت و اهمییت آموزش در کشاورزی، بیان کرد: ابوالقاسم کولیوند از روستای فرسفج تویسرکان به عنوان چهارمین کشاورز نمونه ملی از استان همدان، فعال در زمینه آموزش و ترویج کشاورزی، به دلیل عملکرد مطلوب در زمینه اجرای برنامه های آموزشی-ترویجی، ارتباط قوی با محققین مراکز تحقیقاتی و بهره برداران منطقه، مشارکت در توسعه روستا و عضویت در هیئت مدیره تشکل های کشاورزی موفق به اخذ این عنوان  شد.

لازم به ذکر است، از آنجایی که نخبگان بخش کشاورزی از جمله سرمایه های ارزشمند کشورمان است، حمایت مادی و معنوی از این سرمایه های ملی زمینه سازی جهت انتقال دانش و تجربیات آنها به دیگر بهره برداران بخش کشاورزی و در نتیجه یاری رسانی به توسعه بخش کشاورزی است که از سیاست های سازمان جهاد کشاورزی استان همدان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر