English

احد آزادیخواه در گفتگوی اختصاصی با موج خبر داد:

ارائه دو طرح بنزینی به مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از ارائه دو طرح تک نرخی و پلکانی در خصوص سهمیه‌بندی بنزین خبر داد.

ارائه دو طرح بنزینی به مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با موج با اشاره به ارائه دو طرح بنزینی به مجلس شورای اسلامی و اینکه شیوه سهمیه‌بندی بنزین شیوه‌ مناسبی نبود، بیان کرد: بسیاری از هموطنان به  افزایش بهای بنزین اعتراض داشتند و اعتراض آن‌ها به حق بود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: بر این اساس دو طرح آماده و در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در اسرع وقت این موضوع محقق شود. طرح نخست تک نرخی کردن قیمت بنزین است که در این خصوص پیشنهاد شده است، بنزین به لیتری 1500 تومان تغییر پیدا کرده و سهمیه بندی کارت سوخت نیز برداشته شود. شیوه پلکانی، طرحی است که بنده تمایل بیشتری به آن دارم.

آزادیخواه افزود: در طرح پلکانی اگر استفاده از بنزین بین 1 تا 120 لیتر باشد با قیمت 1200 تومان و اگر از 120 لیتر تا 150 لیتر باشد، 1500 تومان و از 150 تا 200 لیتر نیز 2000 تومان عرضه خواهد شد. 

چنانچه فردی بیش از 200 لیتر استفاده کند، طبق فوب خلیج فارس که حدود 7 تا 8 هزار تومان است پرداخت خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این روش هم منابع دولت تامین شده و از اسراف و قاچاق بنزین جلوگیری می شود و دیگر اینکه رضایتمندی هموطنان نیز حاصل خواهد شد.

آزادیخواه عنوان کرد: برای وسایل نقلیه ای همچون آژانس و تاکسی ها نیز در حد معمول و مورد استفاده سوخت در اختیار آن ها قرار داده  می شود. سهمیه بنزین خودروهای لوکس خارجی نیز با قیمت فوب خلیج فارس در نظر گرفته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر