English

مدیر منطقه سه شهرداری همدان:

پروژه های عمرانی در سطح منطقه ۳ همدان در حال پیشروی است

مدیر منطقه سه شهرداری همدان با اشاره به تعریض و ایجاد کندرو بلوار شهید سردارهمدانی در راستای طرح تفصیلی، از پروژه های عمرانی در سطح منطقه 3 همدان که در حال پیشروی است، سخن گفت.

پروژه های عمرانی در سطح منطقه 3 همدان در حال پیشروی است

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمدرضا فیضی منش،  مدیر منطقه سه شهرداری همدان با اشاره به پروژه های عمرانی در سطح منطقه 3 همدان، تصریح کرد : عملیات تخریب ساختمان سرویس بهداشتی  و جابجایی ایستگاه شرکت حمل و نقل مسافربری  سواری برون شهری واقع در ورودی  بلوار انقلاب جنب تقاطع غیر همسطح در حال احداث، از پنجم مهرماه ۹۸ آغاز شده است؛

 ادامه تعریض این معبر با سرعت و همت کارکنان شهرداری منطقه سه همدان تا جایگاه سوخت آلاله سبز طی یکماه آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر منطقه سه به تعریض و ایجاد کندرو بلوار شهید سردارهمدانی در راستای طرح تفصیلی  نیز اشاره و افزود :احداث کندرو این بلوار از اردیبهشت ماه سال جاری باتملک چندین قطعه از اراضی و قسمتی از کارخانه کیوان وشرکت خوش نوش آغازشد و عملیات عمرانی آن هم اکنون درحال اجرا است. 

وی در پایان با تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان در حین انجام پروژه های عمرانی شهری خواستار آن شد هر گونه شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه جامع مدیریت شهری با شماره تلفن ۱۳۷ به این شهرداری اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر