English

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان مالدیو:

تیم با شرایط آب و هوایی همدان، آشنا نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان مالدیو با اشاره به آشنا نبودن تیم با شرایط آب و هوایی همدان و نداشتن فرصت ریکاوری تیم، از نحوه برگزاری مسابقات مقدماتی زیر ۱۶ سال آسیا گله کرد

تیم با شرایط آب و هوایی همدان، آشنا نبود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد نظام، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان مالدیو با اشاره به آشنا نبودن تیم با شرایط آب و هوایی همدان و نداشتن فرصت ریکاوری تیم، گفت: انجام ۲ بازی در سه روز مشکل ساز بود و بازیکنان در این رده سنی تحمل چنین فشاری را ندارد.

 

تیم با شرایط آب و هوایی همدان، آشنا نبود

محمد نظام  پس از پایان بازی تیمش مقابل افغانستان در گروه سه مقدماتی زیر ۱۶ سال آسیا افزود: نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شده و باید مکانیزم های بدنی بازیکنان را مدنظر قرار می دادند.

وی بیان کرد: بازیکنان در این مدت کوتاه فرصت ریکاوری ندارند ضمن اینکه تیم ما آشنایی لازم با شرایط آب و هوایی همدان نداشت و به این چنین وضعیتی عادت نداشتیم.

سرمربی مالدیو پیرامون بازی امروز تیمش مقابل افغانستان گفت: امروز به نسبت بازی با ایران بهتر ظاهر شدیم و نمایش خوبی داشتیم.

نظام خاطرنشان کرد: در این بازی در گلزنی بدشانس بودیم و موقعیت های تیم از دست رفت.

وی اضافه کرد: از تیم فوتبال افغانستان هم با توجه به بازی نخست این تیم مقابل فلسطین انتظار بیشتری داشتیم اما قدرت آنها در این بازی دچار افت شده بود.

 وی با اشاره به اینکه تیم مالدیو تنها ۲۰ روز در سال میلادی جاری تمرین داشته است، گفت: در این مسابقات با کمبود بازیکن هم مواجه بودیم.

نظام پایین بودن مالدیو در رنکینگ و سید بندی ای اف سی را مشکلی دیگر برای این تیم دانست و گفت: با این حال کار می کنیم تا بهتر شویم و ارتقا پیدا کنیم.

وی افزود: بدون تردید مالدیو تا ۲ سال آینده تیمی متفاوت خواهد شد و بسیار بهتر از اکنون می شویم.

تیم مالدیو با قبول شکست سه بر صفر در بازی امروز مقابل افغانستان از جمع مدعیان صعود خارج شد.

بازی پایانی این تیم مقابل فلسطین در یکشنبه آینده تشریفاتی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر