English

محمد رضا توکلی:

۵ پروژه کلیدی عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر افتتاح شد

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از افتتاح 5 پروژه کلیدی عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر خبر داد.

5 پروژه کلیدی عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد رضا توکلی، رئیس بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به افتتاح 5 پروژه کلیدی عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر  که با حضور دکتر مهدی درخشان، معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور، صورت گرفت، گفت: فردا با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور، بخش‌های جدید بیمارستان تامین اجتماعی ملایر افتتاح می شوند و رسماً مورد بهره برداری قرار می گیرند، همچنین نخستین نشست منطقه ای مدیران سازمان تأمین اجتماعی در غرب کشور به میزبانی این مرکز درمانی برگزار می شود.

 

افتتاح 5 پروژه کلیدی عمرانی و درمانی بیمارستان غرضی ملایر 

توکلی با بیان اینکه این بخش ها شامل بخش‌های سی ‌تی ‌اسکن، زایشگاه، اتاق عمل، انبار دارویی و ساختمان اداری(خیّرساز) است، اظهارکرد: بهره ‌برداری از این بخش‌ها در ادامه اقدامات صورت گرفته جهت توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی و پزشکی ملایر و با هدف دسترسی سریع و آسان اهالی شهرستان به خدمات درمانی و امکانات پزشکی به شمارمی رود.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر در ادامه افزود: در زمینه بهسازی و به روزرسانی بیمارستان گام های خوبی برداشته شده و که ساخت انباردارویی، بازسازی فضای رادیولوژی، سی تی اسکن و سونوگرافی، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل، تعمیرات اساسی زایشگاه و ساخت ساختمان مسجد، اداری و فرهنگی توسط خیّر "حاج حسن تولکی" از جمله این پروژه هاست.

وی به سوابق و موفقیت های این بیمارستان از زمان تأسیس تاکنون اشاره و اظهارکرد: این مرکز با مدیریت صحیح و با تلاش پرسنل مجرب در سال ها فعالیت خود موفق به کسب موفقیت های متعددی شده است.


کسب مقام دوم استانی در جشنواره حاکمیت بالینی

توکلی به کسب مقام دوم استانی در جشنواره حاکمیت بالینی در بین بیمارستان ها استان، کسب درجه یک مثبت در اجرای اولین نسل استانداردهای اعتباربخشی کشوری در سال های 93 و 94 و کسب درجه یک در تیم ارزیابی های اعتبار بخشی کشور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان غرضی ملایر کاندیدای درجه یک عالی در نسل دوم استانداردهای اعتباربخشی در سال 95 شد، گفت: کسب مقام اول در استان در زمینه بازدیدهای ادواری اعتبار بخشی استانی سال 97 و کسب مقام ششم در سال 96 و مقام چهارم در سال 97 در بین 71 بیمارستان تأمین اجتماعی در حوزه عملکرد دفتر پرستاری، از دیگر موفقت های کسب شده به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر