English

سید مصطفی موسوی خبر داد:

عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر شیرین سو

شهردار شیرین سو از آغاز نهضت آسفالت ریزی معابر فرعی و اصلی شهر شیرین سو خبر داد.

عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر شیرین سو

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید مصطفی موسوی، شهردار شیرین سو در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر شیرین سو، گفت: آسفالت ریزی معابر سطح شهر شیرین سو از امروز آغاز شده است و در نظر داریم روکش خیابان ها و کوچه های سطح شهر در چند مرحله و فواصل زمانی مناسب انجام شود.

 

عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر

موسوی افزود عملیات آسفالت ریزی در چهار مرحله و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در معابر اصلی و فرعی شهر  صورت می پذیرد.

شهردار شیرین سو با اشاره به عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر، کیفیت معابر شهر را بسیار مهم خواند و گفت: آسفالت خیابان ها و کوچه ها تاثیر بسزایی در ارتقاء کیفیت معابر دارند در همین راستا عملیات بهبود عبور و مرور شهری از ابتدای سال با اجرای کفپوش بتنی، جدولگذاری، رنگ آمیزی جداول و احداث بلوار شروع شده و با آسفالت ریزی معابر ادامه پیدا میکند.

وی ادامه داد به دلیل نامناسب بودن زیرسازی بلوار شهید بهشتی و خیابان همدان پیام و اهمیت زیرسازی مناسب در افزایش عمر آسفالت ابتدا باید آسفالت قدیمی این معابر را تراش میدادیم و پس از زیرسازی مجدد، دوباره روکش میشد که این کار انجام شد.

موسوی با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت بحران شهر مبنی بر ایجاد پد هوایی جهت انجام عملیات امداد و نجات هوایی در مواقع لازم و اضطراری گفت: زمین مورد نیاز با هماهنگی بخشدار محترم تامین شده و جهت سایر اقدامات آماده سازی تحویل شهرداری شده است.

وی با اشاره به عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر، ادامه داد عملیات زیرسازی پد هوایی انجام شده است و بزودی آسفالت ریزی و رنگ آمیزی آن به اتمام می رسد و هم زمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر