English

وحید علی ضمیر خبر داد:

ارائه خدمات مجموعه های ورزشی در بوستان‌های شهر همدان

معاون خدمات شهری شهردار همدان از ارائه خدمات ۵۲ مجموعه ورزشی و ۷۱ زمین بازی کودکان در بوستان‌های شهر به شهروندان خبر داد

ارائه خدمات مجموعه های ورزشی در بوستان‌های شهر همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهردار همدان با اشاره به ایجاد مجموعه های ورزشی در بوستان های همدان، بیان کرد: تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، گل‌کاری داخل پارک‌ها، رسیدگی و رفع نواقص سامانه روشنایی پارک‌ها و نصب پایه چراغ‌های جدید، تعمیر آب‌خوری ها، رنگ آمیزی آبنماها و مبلمان پارک ها، آماده کردن جایگاه‌های نماز در برخی پارک‌ها، نصب بنر برای اطلاع‌رسانی به مسافران، شست و شوی جدول‌ها و معابر پارک‌ها و سکوهای قابل نشیمن و بررسی وضعیت سطل‌ها و مخازن زباله داخل پارک‌ها از جمله مهم‌ترین اقدامات آماده سازی و تجهیز پارک‌ها محسوب می‌شود.

 

ارائه خدمات مجموعه های ورزشی در بوستان‌های شهر همدان

وی خاطرنشان کرد: شهرداری همدان همواره در تلاش است تا با تأمین فضاهای ورزشی برای گذران اوقات فراغت شهروندان، برنامه‌های مؤثری ارائه کند زیرا استفاده از این تجهیزات ورزشی در بوستان‌ها تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد.

معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان ارائه خدمات مجموعه های ورزشی در بوستان‌های شهر همدان، و این که در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری توسعه بوستان ها، امکانات ورزشی و تفریحی همواره در اولویت قرار داشته یادآوری کرد: ۷۱ زمین بازی برای کودکان در مجموع با ۲۵۰ وسیله بازی در پارک‌های این شهر وجود دارد.

وی اظهارکرد: به منظور ارتقای سطح کیفی زمین‌های بازی بوستان‌ها و افزایش سطح ایمنی و سلامت کودکان کف‌پوش و وسایل بازی بوستان‌ها به تدریج تجهیز و نوسازی می‌شوند و ایمنی وسایل بازی به طور دوره‌ای بررسی و ایرادات برطرف می‌ شود.

علی ضمیر با بیان ارائه خدمات مجموعه های ورزشی در بوستان‌های شهر همدان، اضافه کرد: جمع آوری وسایل بازی آهنی و غیرایمن و جایگزینی آن با وسایل پلی اتیلن و استاندارد، تعویض بخش‌های تخریب شده وسایل بازی پلی اتیلن و رفع خطر از آنها، تعویض و نصب کف‌پوش از جمله برنامه‌های در دست اقدام برای نوسازی و تجهیز زمین‌های بازی بوستان‌ها است.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای حفظ سلامتی شهروندان به عنوان یک موضوع حائز اهمیت صورت می‌گیرد، گفت: شهروندان باتوجه به اینکه مبلمان پارک‌ها اعم از لوازم ورزشی و وسایل بازی متعلق به آنان است در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر